Tutaj mi tryska paliwo kiedy kręcę rozrusznikiem. Auto nie chce odpalić.
2
61 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 18 stycznia 2017 - 10:28
#42
Napisano 18 stycznia 2017 - 10:43
To chyba wygląda na Pierburga 2 e-e.
jeżeli ucieka paliwo spod czujnika to wymontuj go, sprawdź czy to uszczelnienie czujnika się rozszczelniło, czy sam czujnik uszkodził, wymień na nowy i po problemie (szukaj zamienników po nr czujnika). Jeżeli wyciek paliwa jest duży, to nie odpalisz, ponieważ w układach gaźnikowych masz niewielkie ciśnienie i będzie brakować paliwa by odpalić.
jeżeli ucieka paliwo spod czujnika to wymontuj go, sprawdź czy to uszczelnienie czujnika się rozszczelniło, czy sam czujnik uszkodził, wymień na nowy i po problemie (szukaj zamienników po nr czujnika). Jeżeli wyciek paliwa jest duży, to nie odpalisz, ponieważ w układach gaźnikowych masz niewielkie ciśnienie i będzie brakować paliwa by odpalić.
#43
Napisano 18 stycznia 2017 - 10:47
Użytkownik w0jta5 dnia 18 stycznia 2017 - 10:43 napisał
To chyba wygląda na Pierburga 2 e-e.
jeżeli ucieka paliwo spod czujnika to wymontuj go, sprawdź czy to uszczelnienie czujnika się rozszczelniło, czy sam czujnik uszkodził, wymień na nowy i po problemie (szukaj zamienników po nr czujnika). Jeżeli wyciek paliwa jest duży, to nie odpalisz, ponieważ w układach gaźnikowych masz niewielkie ciśnienie i będzie brakować paliwa by odpalić.
jeżeli ucieka paliwo spod czujnika to wymontuj go, sprawdź czy to uszczelnienie czujnika się rozszczelniło, czy sam czujnik uszkodził, wymień na nowy i po problemie (szukaj zamienników po nr czujnika). Jeżeli wyciek paliwa jest duży, to nie odpalisz, ponieważ w układach gaźnikowych masz niewielkie ciśnienie i będzie brakować paliwa by odpalić.
Dziękuje. Mógł byś mi powiedzieć jak taki czujnik wymontować on jest na wcisk czy muszę rozkręcić cały gaźnik żeby sie tam dostać ?
#44
Napisano 18 stycznia 2017 - 11:10
Bladego pojęcia nie mam - nie miałem większej styczności z wersjami gaźnikowymi, więc nic nie podpowiem.
Oczyść czujnik i spoglądnij jak to wygląda, pewnie jest wkręcany.
Oczyść czujnik i spoglądnij jak to wygląda, pewnie jest wkręcany.
#46
Napisano 18 stycznia 2017 - 14:52
Po obudowie wtyczki raczej nic nie znajdziesz, one są uniwersalne i takie same mogą występować w kilku miejscach.
#48
Napisano 19 stycznia 2017 - 13:24
Sprawdziłeś czy uszkodzony jest sam czujnik (np. pęknięty) czy jego uszczelnienie?
Żadnego numeru na czujniku nie ma wybitego?
Żadnego numeru na czujniku nie ma wybitego?
#49
Napisano 19 stycznia 2017 - 13:28
Użytkownik w0jta5 dnia 19 stycznia 2017 - 13:24 napisał
Sprawdziłeś czy uszkodzony jest sam czujnik (np. pęknięty) czy jego uszczelnienie?
Żadnego numeru na czujniku nie ma wybitego?
Żadnego numeru na czujniku nie ma wybitego?
Nie ma tam żadnego uszczelniacza i nie było. Na tym sitku jest numer 102 140 00 70. Na czujniku nie ma nic tylko widać że jest już wytarty i przepuszcza paliwo
#50
Napisano 19 stycznia 2017 - 13:36
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|