Nic nie zastapi rozebrania i wyczyszczenia calego gaznika i jego podzespolow, ale teraz przynajmniej wiadomo ze gaznik jest sprawny, a nasze rozumowanie ze gdzies przytkany - prawidlowe. Ja moze jednak skusze sie na samodzielne czyszczenie, ale poki co jezdze i odpalam tylko na lpg (czasami na pb co by go natluscic). W wakacje planuje male remonty to sie wtedy tym zajme.
Zastanawiam sie rowniez nad wyslaniem gaznika do regeneracji do Pana z Puszczykowa. Koszt max 750zl za nowy gaznik po 30 latach nie wydaje sie byc wielki
Mam nadzieje ze poprawa bedzie znaczaca - powodzenia.
2
61 odpowiedzi w tym temacie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|