[w124] centralny, siłowniki
#1
Napisano 03 maja 2020 - 21:35
#2
Napisano 04 maja 2020 - 08:10
#3
Napisano 04 maja 2020 - 10:12
Podaj VIN tego auta - może się coś bardziej rozjaśni.
Użytkownik Gerri edytował ten post 04 maja 2020 - 10:13
#4
Napisano 04 maja 2020 - 23:10
Użytkownik japi 65 dnia 04 maja 2020 - 08:10 napisał
Rozbierałem akurat stronę pasażera i jedyne co było to wtyczka (bodaj 3 piny) oraz przewód podciśnienia. Na co jeszcze zwrócić uwagę? Samo wymontowanie siłownika to trudne zadanie? Widziałem, że jest tam mega mało miejsca na manewry.
Użytkownik Gerri dnia 04 maja 2020 - 10:12 napisał
Podaj VIN tego auta - może się coś bardziej rozjaśni.
Spora część egzemplarzy ostatniej serii miała standardowe zamki bez wbudowanej podczerwieni, można to sprawdzić przeglądając chociażby na serwisach ogłoszeniowych dostępne egzemplarze E-Klasy. I część nie ma widocznych charakterystycznych sensorów od podczerwieni, a normalne wkładki i u mnie jest dokładnie tak samo. A fakt, że nie widzę żadnych śladów przeróbek czy modyfikacji, powoduje, że uważam, że wyszło tak fabrycznie. Zresztą, w samej E-klasowej instrukcji w dziale z kluczykami także jest wzmianka o dwóch opcjach wyposażenia - standardowe klucze lub scyzoryk z obsługą podczerwieni. Poza tym od strony kierowcy do pewnego momentu wszystko działało, a dziś po jednej i po drugiej stronie słychać tylko ciche klikanie w skrzynce bezpieczników - reakcja przekaźnika.
VIN: WDB1241261J086887
Pomóżcie chłopaki, bo zamykanie i otwieranie auta bagażnikiem, to lekko mówiąc, niezbyt wygodna opcja.
#5
Napisano 05 maja 2020 - 06:33
#6
Napisano 05 maja 2020 - 07:43
Użytkownik japi 65 dnia 05 maja 2020 - 06:33 napisał
Jak masz zdjęty boczek to odłacz wtyczkę z siłownika i przy pomocy naprędce zrobionego narzędzia z żarówki od migacza i kabelków sprawdź czy na przewodach czerwonym i brązowym w tej wtyczce jest prąd. Nie używaj w tym przypadku multimetru bo może skłamać.
#7
Napisano 05 maja 2020 - 14:49
http://www.autolib.d...AGRAMS/5393.pdf
Co prawda z ruskiej strony, ale jak widzę nie ma większych błędów.
Widziałeś kiedyś pompkę w swoim aucie? Jakie ma wtyczki? Dwie płaskie czy płaską i okrągłą?
Jak mam ci pomóc, to muszę to widzieć, a z VIN-u mi to nie wynika.
#8
Napisano 05 maja 2020 - 23:15
Użytkownik lotus dnia 03 maja 2020 - 21:35 napisał
http://mb201-124.eu/...82ownik__st__40
To widziałeś? Pisałem jak sprawdzić pompkę na stole:
http://mb201-124.eu/...__1#entry125829
Jest jeszcze sporo innych wątków z cennymi uwagami.
#9
Napisano 06 maja 2020 - 10:43
Użytkownik Gerri dnia 05 maja 2020 - 07:43 napisał
To co klika w skrzynce po otwarciu drzwi to przekaźnik z funkcji komfortu i ma on raczej niewielki związek z centralnym zamkiem. Nie wyciągałbym w związku z tym zbyt daleko idących wniosków na temat sprawności siłowników.
Jak masz zdjęty boczek to odłacz wtyczkę z siłownika i przy pomocy naprędce zrobionego narzędzia z żarówki od migacza i kabelków sprawdź czy na przewodach czerwonym i brązowym w tej wtyczce jest prąd. Nie używaj w tym przypadku multimetru bo może skłamać.
Moduł komfortu ma dużo do centrlanego, bo pomaga pozamykać wszystkie szyby, klapki i szyberdach jak jest na wyposażeniu
#10
Napisano 06 maja 2020 - 10:46
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matstarling |
|
|
|
[W124/S124] Problem z alarmem/centralnym zamkiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Frozzy |
|
||
[w124] centralny zamek z kluczyka działa kiedy chce |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Woyu |
|
||
Centralny zamek- co sie stało? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Ryszard |
|