Zaznaczam ze jestem zielony pisze to co mi powiedzieli przy zakupie .
2,6 został zmieniony na 2,3 d (czy to możliwe ponoć 2300 jeż=ździł w sprinteże 95-96)
niemiał zmienionej skrzyni na disla 2300 został z benzyny 2600 oraz wał niebył zmieniany.
Ta skrzynia z którą kupiłem sie sypła zmieniłem na disla 2000cm D tak powiedział mechanior po wymianie (kupiłem u niego ) mówił że most też do wymiany .
Piszcie prosze co otym myślicie (jak moge sprawdzić jaki mam faktycznie śilnik Gdzie są numery jaki symbol powinien być na skrzyni jeśli mi włożył z 2 litrów jaki jest symbol na moście 2600 cm benzyna a jaki na 2300(żebym wiedział co szukać )a może lepiej założyć na 2000cm .
A może pod prase.
[ Dodano: Sob Sie 09, 2008 01:24 ]
nie wał tylko o most mi chodzi sorki
0
[w124] SWAP z 2,6benzyna na 2,3d
Rozpoczęty przez Marek Włodarski, sie 09 2008 00:24
23 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 sierpnia 2008 - 00:24
#2
Napisano 09 sierpnia 2008 - 00:56
Na temat swojego samochodu wszystkiego powinieneś się dowiedzieć poprzez numer VIN, który wybity jest na ścianie grodziowej. Tutaj link do dekodera: http://www.detali.ru...em_mb0.asp?TP=3 (samochody dostawcze, a więc i Sprinter). Jest to baza danych EPC, programu stosowanego w ASO Mercedes-Benz. Mam nadzieję, że się połapiesz i doszukasz, może koledzy jeszcze z wymienionymi silnikami pod maskami coś podratują
Numery silnika, jeśli dobrze mi się wydaje, powinny znajdować się na nitowanej tabliczce gdzieś w okolicach filtrów oleju i paliwa, z pewnością też gdzieś je wybito. Jeśli idzie o most i skrzynię, to wydaje mi się, że powinny być na nich wybite, ale do tego będziesz musiał raczej zejść pod auto
Numery silnika, jeśli dobrze mi się wydaje, powinny znajdować się na nitowanej tabliczce gdzieś w okolicach filtrów oleju i paliwa, z pewnością też gdzieś je wybito. Jeśli idzie o most i skrzynię, to wydaje mi się, że powinny być na nich wybite, ale do tego będziesz musiał raczej zejść pod auto
#3
Napisano 09 sierpnia 2008 - 16:37
Znalazłem na głowicy od strony filtra wytłoczony nr 601 016 01 czy to może być nr silnika czy tylko nr części czyli głowicy? Może po tym numerze da rade ktoś zidentyfikować jaki to silnik jakiej pojemności i na jakie lata by przypadał?
#4
Napisano 09 sierpnia 2008 - 17:35
Marek Włodarski napisał:
Z nalazłem na głowicy od strony filtra wytłoczony nr 601 016 01 czy to może być nr silnika
Nr. silnika nabijany jest na jego bloku!
Po za tym, numer jest za krótki jak na numer silnika
#5
Napisano 09 sierpnia 2008 - 17:38
Marek Włodarski, silniki 2.3D montowano w dostawczych "Kaczkach". Jeżeli chodzi o nr. silnika to powinny być gdzieś wybite , natomiast jeżeli się nie mylę na skrzyni i moście powinny się znajdować tabliczki z wszystkimi informacjami+wybite numery ;-) Most wymień na taki z 2.0D, ponieważ silniki 2.3D nie występowały w W201/124. Nr. silnika powinien się składać z 14 cyfr (np. 602912 10 023140) ;-)
PS.Uzupełnij dane w profilu ;-) Jeżeli masz W124 z 91 roku to nie jest żadna E-klasse
PS.Uzupełnij dane w profilu ;-) Jeżeli masz W124 z 91 roku to nie jest żadna E-klasse
#6
Napisano 09 sierpnia 2008 - 21:00
Z tego co wiem to e- klasa może zły rok podałem bo tak naprawde niewiem jaki jest ale napisz czym sie charakteryzuje to ja fotki porobie że to ma a jeśli czegoś będzie brakować to poprawie opis.
pozrdawiam
pozrdawiam
#7
Napisano 09 sierpnia 2008 - 21:16
Marek Włodarski, było już dużo na forum. Ale opowiem Ci w skrócie ;-)
E-klasa została wprowadzona pod koniec 93 roku.Różnice:
-inny zderzak tylni i przedni (z nie rozbieralnymi nakładkami, tylni dodatkowo rózni się kształtem)
-inna maska, grill
-inne szkła reflektorów
-inne lampy tylne (czarno-czerwone)
-inne wzory tapicerek
-air bag i parę innych bajerów w standarcie
Chyba tyle ;-)
E-klasa została wprowadzona pod koniec 93 roku.Różnice:
-inny zderzak tylni i przedni (z nie rozbieralnymi nakładkami, tylni dodatkowo rózni się kształtem)
-inna maska, grill
-inne szkła reflektorów
-inne lampy tylne (czarno-czerwone)
-inne wzory tapicerek
-air bag i parę innych bajerów w standarcie
Chyba tyle ;-)
#8
Napisano 09 sierpnia 2008 - 21:24
matizolkusza napisał:
(z nie rozbieralnymi nakładkami
#9
Napisano 09 sierpnia 2008 - 21:38
Szop, pierwsze słyszę :shock: oczywiście wiem że w zwykłym W124 są rozbieralne ale oryginalny z E-klasy
#10
Napisano 09 sierpnia 2008 - 21:59
To żebym gołosłowny niebył jutro do południa fotki z mojej gwiazdy( Kurde że znowu o flaszke sie nie założyłem)
[ Dodano: Sob Sie 09, 2008 22:59 ]
w wyposażeniu mam :
Klime ,podgrzewane przednie siedzonka, el.przednie szyby,przyciemniane przednie i tylne lampy(orginalnie tzw.palone)znaczek na masce nie wgrilu,gril wąski,dotego sportlain,poducha kierowcy,zderzak z nakładką lae niewiem czy rozbieralną a mam rozwaloną nakładke to jutro kukne czy da sie ściągnąć,
[ Dodano: Sob Sie 09, 2008 22:59 ]
w wyposażeniu mam :
Klime ,podgrzewane przednie siedzonka, el.przednie szyby,przyciemniane przednie i tylne lampy(orginalnie tzw.palone)znaczek na masce nie wgrilu,gril wąski,dotego sportlain,poducha kierowcy,zderzak z nakładką lae niewiem czy rozbieralną a mam rozwaloną nakładke to jutro kukne czy da sie ściągnąć,
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|
|
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|
|
W201 swap z 1.8 na m104 asr i tempomat problem z obrotami max |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Zeejay83 |
|