Skocz do zawartości




- - - - -

G-klasa.. ale jaka..? Proszę o doradę w wyborze...


19 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   gelenda


  • Postów: 4
  • Na forum od: 05 sty 2011

Napisano 06 stycznia 2011 - 08:44

jokej84 napisał:

jerzeli chodzi o silniki to wydaje mi się iż dostępne były też 3 l turbo które były montowane w w123

oryginalnie nigdy nie było 617A (pieciocylindrowy trzylitrowy turbodiesel) w gelendzie, ale wchodzi bez jakichkolwiek peoblemów.



#12 Offline   consol85


  • Postów: 1 040
  • Na forum od: 12 cze 2007
  • Miejscowość: Przyjazń PL, Tingerup DK

Napisano 29 stycznia 2011 - 13:03

witam dołączę sie do tematu, od jakiegoś czasu planuje zmianę na inny samochód miało być AUDI A5 lub Porsche Cayenne oby dwoma jezdzilo mi sie fajnie ale jednak jest tych samochodów dosc sporo na ulicach a G klasy tak czesto nie widac na drogach interesuje mnie model z rocznika 2004 i nowsze myslalem o 400CDI ale sami wiemy co to za silnik wielki ???? co możecie powiedzieć o G500 lub G55 jekie sa koszta eksploatacji i jak sa wady itd :D

#13 Offline   xiądz


  • Postów: 262
  • Na forum od: 06 sty 2010
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:opel zafira z18xe

Napisano 02 lutego 2011 - 10:51

consol85 napisał:

witam dołączę sie do tematu, od jakiegoś czasu planuje zmianę na inny samochód miało być AUDI A5 lub Porsche Cayenne oby dwoma jezdzilo mi sie fajnie ale jednak jest tych samochodów dosc sporo na ulicach a G klasy tak czesto nie widac na drogach interesuje mnie model z rocznika 2004 i nowsze myslalem o 400CDI ale sami wiemy co to za silnik wielki ???? co możecie powiedzieć o G500 lub G55 jekie sa koszta eksploatacji i jak sa wady itd :E
Największym kosztem w tych autach będzie spalanie pow. 20l (chyba ze jeździsz jak emeryt i poza miastem). Oczywiście wszystkie materiały eksploatacyjne droższe od pozostałych silników przynajmniej o 30% a czasem więcej.

#14 Offline   gelenda


  • Postów: 4
  • Na forum od: 05 sty 2011

Napisano 21 lutego 2011 - 17:13

g55 30 litrow w miescie,wystrzegaj sie 400 cdi, jezeli juz to 320 benzyna lub om 177 km (do 2000 roku)

#15 Offline   consol85


  • Postów: 1 040
  • Na forum od: 12 cze 2007
  • Miejscowość: Przyjazń PL, Tingerup DK

Napisano 21 lutego 2011 - 21:11

trafiła mi się okazja do wzięcia jest G-klasa długa czara, czarna skóra, w pakiecie AMG rok 07/2004 silnik G500 czyli 5.0 V8 silnik do wywalenia na złom prawdopodobnie urwany korbowód lub zatarty oleju niema w silniku, blok pęknięty i nie da się nim zakręcić jak myślicie da się tam wstawić silnik 300TD z w210 lub 320 CDI dodam ze cena za G500 z uszkodzonym silnikiem jest bardzo niska jak na G-klase wiec można trochę pokombinować z swapem ;)

#16 Offline   xiądz


  • Postów: 262
  • Na forum od: 06 sty 2010
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:opel zafira z18xe

Napisano 21 lutego 2011 - 22:05

consol85 napisał:

trafiła mi się okazja do wzięcia jest G-klasa długa czara, czarna skóra, w pakiecie AMG rok 07/2004 silnik G500 czyli 5.0 V8 silnik do wywalenia na złom prawdopodobnie urwany korbowód lub zatarty oleju niema w silniku, blok pęknięty i nie da się nim zakręcić jak myślicie da się tam wstawić silnik 300TD z w210 lub 320 CDI dodam ze cena za G500 z uszkodzonym silnikiem jest bardzo niska jak na G-klase wiec można trochę pokombinować z swapem :E
Bierz a ze swapem sobie poradzisz. Polak potrafi.

#17 Offline   consol85


  • Postów: 1 040
  • Na forum od: 12 cze 2007
  • Miejscowość: Przyjazń PL, Tingerup DK

Napisano 22 lutego 2011 - 12:24

no właśnie tylko wolał bym 300TD 177km niz 320 CDI ale czy da sie wsadzić starszy silnik :E :D

#18 Offline   maclaw


  • Postów: 220
  • Na forum od: 26 maj 2010
  • Inne auto:W140 500SE

Napisano 22 lutego 2011 - 14:03

taka okazja rzadko się zdarza... jak bym jednak wstawił silnik jak w oryginale... one już tak dużo nie palą, a frajda z jazdy jest... no silnik powinieneś dorwać niedrogo i będzie bez kombinacji...

#19 Offline   consol85


  • Postów: 1 040
  • Na forum od: 12 cze 2007
  • Miejscowość: Przyjazń PL, Tingerup DK

Napisano 22 lutego 2011 - 19:05

jakoś niema przekonania do benzyny a w mojej branży Diesla nie zabraknie :czujnik: a po drugie robię dużo kilometrów a silnik 5.0 PB na pewno swoje łyknie :roll: myślę ze go łyknę na drugi miesiąc choć nie jest mi to na rękę bo jestem w trakcie budowy ale dam rade myślę

#20 Offline   bart22


  • Postów: 279
  • Na forum od: 03 maj 2011
  • Miejscowość: P-na
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 czerwca 2011 - 21:29

Mialem i mam gelende mialem 463 teraz 460

1, ile masz kasy? min 15.000 za najwieksze badziewie.
2, ile masz na tzw. pakiet startowy? standardowo to ok 5.000-10.000zl pierwsze naprawy :)
3. do czego to ma byc?
4. najekonomiczniejsza gela pali 15l ropy i 17 l benzyny
5. nie poszpanujesz tym
6. przykladowe ceny . mosty uzywane od 3500zl sztuka, kola od 500 zl sztuka, reduktor od 3000, a niektore detale zabójcze :)
7. zmiana silnika w gelendzie nawet na taki sam to zawsze koszty, silniki sie roznia i to bardzo od pomp olejowych, misek, chlodnic, skrzyn biegow.....

ostatnia gelende kupilem za 25,000 wpakowalem 35000 a sprzedalem za 30000zl.rozebramel ja w mak i robilem wszystko :D

trzeba miec cierpliwosc i kase do tych samochodow ale jakosc wrazen i uczucia posiadania G jest niedoopisania :drive:

Zapraszam na strone www.gelenda.pl








Podobne tematy Zwiń