tylko ta sekwencja jest zalozona do ke
1
Strzały gazu jak wygląda regulacja gazu II gen z registrem i silniczkiem krokowym
Rozpoczęty przez Piotrek 190E, wrz 15 2013 17:31
101 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 07 stycznia 2015 - 07:29
#32
Napisano 07 stycznia 2015 - 07:30
ale kolejna moją przerobka bedzie wstawienie podgrzewacza do cieczy chlodzacej, ktory czesto stosowany jest w dieslach
#33
Napisano 07 stycznia 2015 - 09:29
No sekwencja to juz coś Panowie bierzcie przykład z kolegi, nawet fajnie ma to wszystko rozwiązane .
#34
Napisano 07 stycznia 2015 - 10:25
Ciekawe jak zostala ta sekwencja do ke . Skad wzial sygnaly itp itd przecierz ke to mechaniczny rozdzielacz z elektornicznym nastawnikiem a przy sekwencji bierze sie sygnaly z wyryskiwaczy benzynowych do gazowych . w ke mozliwe jest rylko zastosowanie instalacji 3 generacji gdzie wtrysk gazu jest ciagly
#35
Napisano 07 stycznia 2015 - 11:41
3 generacja to pierwsza wlasnie taka sekwencja
#36
Napisano 07 stycznia 2015 - 17:12
zgodze sie ze ale nie zgdze sie z tym ze ktos do ke jetronic wlozyl 4 generacje bo niby jak chyba ze jak jeden kolega z forum zalozyl wtrysk efi od forda to wtedy tak
#37
Napisano 07 stycznia 2015 - 17:23
Instalacja 3gen jest trudno dostępna ,a działa na tej samej zasadzie co KE leje w sposób ciągły i tyle . Zawsze z 4 gen bardziej dostępnej można zrobić 3gen .
Użytkownik Piotrek 190E edytował ten post 07 stycznia 2015 - 17:26
#38
Napisano 07 stycznia 2015 - 18:11
Użytkownik Lord Zekanda dnia 07 stycznia 2015 - 00:20 napisał
łee tam... ja kiedyś od kumpla na nogach z popijawy szedłem i mi się zwróciło...
i to dwa razy
i to dwa razy
osobiście nie jestem zwolennikiem takich instalacji w ke jecie .. to już lepiej zainwestować i za jednym razem efie tam wrzucić, żeby to grało.
suma sumarum i 5-6 tysiecy nie nasze. butla, centralka, filtr gazu, 10m miedzianej rurki (wchodzi 7-8 do auta), reduktor brc, blos brc, koszt ok. 1200 i po wyregulowaniu, zrobiłem chyba z 10-12 klocków na gazie, i nie spotkała mnie żadna przyjemność stania gdzieś czy choćby nie uraczył mnie strzałem.
#39
Napisano 07 stycznia 2015 - 18:39
jakby to bylo takie proste z 4 generacji zrobic 3 generacje to praktycznie kazdy znas by sobie to zrobil bo co za problem kupic uwyzana sekwencje wywalic zwykla 2 generacji przerobic 4 na 3 i jezdzic . Z checia poslucham jak to szanowny kolega chce przerobic 4 generacje na 3 czekam na odpowiedz
#40
Napisano 07 stycznia 2015 - 19:13
jaką drugą ? pierwsza rządzi
zapewne czwórke, ciągnąć na full grupie ^^
zapewne czwórke, ciągnąć na full grupie ^^
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | scOti |
|
||
Nivo - sprawdzenie, regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | akim 42 |
|
|
|
[w201/w124] Silnik szyberdachu - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | yanoq |
|
||
Podpięty Opinie o usuwaniu kont - Geneza powstania "elitarnego" klubu w124.pl |
Uwagi Administracyjne | XM |
|
||
Regeneracja mostu asd abs w124 średnia głowa 3.07 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomsad |
|
|