Jump to content




- - - - -

Nivo - sprawdzenie, regulacja



311 replies to this topic

#31 Offline   Bomba


  • posts 129
  • Joined 21 Feb 2008
  • Miejscowość: Wrocław

Posted 10 April 2009 - 23:06

Panowie u siebie w układzie zobaczyłem że mi gdzieś płyn ucieka po wkomponowaniu sie pod MB i oczyszczeniu reduktora z błota zlokalizowałem wyciek na jednym z przewodów a dokładniej patrząc na reduktor stojąc plecami do przodu auta po prawej wychodzą dwa przewody jeden pod drugim i idą nad reduktorem i wchodzą w lewe nadkole (stojąc cały czas tyłem do przodu:D) i z tego co zauważyłem z tego który idzie górą nad cieknie dokładnie nad reduktorem, jak myślicie przewód poszedł na emeryturę czy jest tam na górze coś co mogło się rozszczelnić i ścieka po przewodzie starałem się gineklologicznie (palcami) obadać ale jedyne co to czułem to mokry przewód. Jak do tego się zabierać ?? Za wszelką pomoc będę bardzo zobowiązany.



#32 Offline   Biały


  • posts 4,966
  • Joined 09 Mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Posted 11 April 2009 - 15:40

Koko napisał:

Było si,ale koles od którego kupowałem chciał jeszcze jakieś klamoty sobie przewiezć i jak sie podniosło,to tak już stoi.

Ja bym gościa ścigał - albo pokrywa koszty napraw albo zabiera auto :bumbum:

#33 Offline   Bomba


  • posts 129
  • Joined 21 Feb 2008
  • Miejscowość: Wrocław

Posted 11 April 2009 - 19:37

tak właśnie myślałem bo cieknie w takim miejscu że nie ma możliwości sie rozszczelnić we wtorek sprawdzę ile to kosztuje może od razu 2 wymienię jak w portfelu starczy

#34 Offline   Koko


  • posts 79
  • Joined 20 Oct 2008
  • Miejscowość: Szczecin/Poznań
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S420 lang

Posted 23 April 2009 - 21:47

Okazało się ,że byłem przewrażliwiony, założyłem letnie 16 i teraz wygląda dobrze.Porównałem go zresztą z kilkoma innymi na ulicy i wysokość jest prawidłowa. To mój pierwszy T więc pewnie rozumiecie obawy. Wężyk oczywiście wymieniłem. Dzięki za poradę,bo bałem się zapowietrzyć układ. Poza tym autko sprawuje się świetnie.

#35 Offline   InfernalH8


  • posts 4
  • Joined 05 May 2009
  • Miejscowość: KIELCE

Posted 07 May 2009 - 20:42

Witam

mam pytanko czy amortyzatory (gruchy) jestem w stanie wymienic w domowych warunkach?

#36 Offline   Czaro


  • posts 729
  • Joined 25 Apr 2008
  • Miejscowość: Starogard Gdański
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Posted 07 May 2009 - 20:53

InfernalH8 napisał:

mam pytanko czy amortyzatory (gruchy) jestem w stanie wymienic w domowych warunkach?
Kanał, narzędzia, wiedza, trochę umiejętności i się da.

#37 Offline   InfernalH8


  • posts 4
  • Joined 05 May 2009
  • Miejscowość: KIELCE

Posted 08 May 2009 - 18:31

a moze ktos mi opisze dokladnie od czego zaczac, po pierwsze nie wiem czy obydwie sa zepsute? jak dokladnie to sprawdzic?
po drugie czy jak tam zaczne to rozkrecac nie wyleje sie gdzies jakis plyn olej czy cos, moze ktos po prostu napisze instrukcje ja kto zrobic. wielkie dzieki z gory

#38 Offline   ogllala


  • posts 210
  • Joined 11 Sep 2007
  • Miejscowość: Polaniec
  • Mercedes:W201 2.5-16V - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0 LPG
  • Inne auto:BMW E 34, e46

Posted 23 May 2009 - 22:03

Bomba[/daj znac jaka cena tego przewodu bo chyba mam ten sam problem mysle jeszcze o zakuwaniu tego przewodu ale dopiero sie za to biore takze zobacz

#39 Offline   Iszczvan


  • posts 10
  • Joined 23 Jun 2009
  • Miejscowość: Skępe

Posted 23 June 2009 - 10:34

Pomocy!!! Niedawno kupiłem :P W124 kombi ... (z zawieszeniem wszysko było ok) nie miał praktycznie hamulca ręcznego... więc poczytałem i stwierdziłem, ze sam go podkrece. Zeby było łatwiej postawiłem tył samochodu na klockach, zdjąłem tylne koła i naprawilem ręczny.. zajeło mi to 20 min i NAGLE Z AMORKOW NIVO (najpierw z 1 po 3 minutach z 2) zaczał rzygać płyn!! Szybko założyłem koła i postawiłem samochód na ziemi... ale płyn caly czas nawalał.. właczyłem silnik i nic! przejechalem z 500 metrow i wyleciał cały płyn! Co sie stało? Dlaczego? Układu zawieszenia nawet nie dotykałem. I czy nalanie teraz nowego płynu do zbiorniczka załatwi sprawę?

#40 Offline   Iszczvan


  • posts 10
  • Joined 23 Jun 2009
  • Miejscowość: Skępe

Posted 23 June 2009 - 15:14

Rzeczywiscie..moze i nie z nich.. ale tak jakby z dolu z pod nich (tylko ze tak jak pisalem najpierw z jednej strony a potem zaczał z drugiej i w koncu z obu stron do wykonczenia sie płynu), tak dokladnie nie wiem bo wystraszylem sie ze to dlatego ze samocho dosyc wysoko byl w powietrzu wiec jak najszybciej zalozylem kola i go opuscilem i nie popatrzyłem gdzie dokladnie leciał... dałem ciała
Zamowilem płyn Nivo, więc jak dotrze to mam zamiar wjechac na kanał wlac plyn do zbiorniczka i zobaczyc co sie bedzie dzialo i gdzie dokladnie bedzie ewentualnie wyciek
A moze macie lepsze rozwiązanie ?








Podobne tematy Zwiń