1
W124 300 CE EMU CLASSIC PEŁNA SEKWENCJA. ZACZYNAMY.
Started by Stuwka, Aug 25 2020 11:45
38 replies to this topic
#21
Posted 03 September 2020 - 05:18
wulkan68, małe pytanie. Z czego masz czytnik wałka rozrządu? Z jakiego auta ?
#23
Posted 09 January 2021 - 18:22
po długiej przerwie wracamy do żywych.
Mam problem z TPS. Dopadłem od wersji 300 24v. Tylko za cholerę nie wiem jak go podpiąć. Ma ktoś jakiś pomysł?
https://www.ebay.co....4-/163878975060
dokładnie taki.
Mam problem z TPS. Dopadłem od wersji 300 24v. Tylko za cholerę nie wiem jak go podpiąć. Ma ktoś jakiś pomysł?
https://www.ebay.co....4-/163878975060
dokładnie taki.
Edited by Stuwka, 09 January 2021 - 18:26.
#24
Posted 09 January 2021 - 18:46
Musisz sprawdzić na których pinach masz +5v, masę i sygnał z potencjometru. Prawdopodobnie ta przepustnica ma dwa różne czujniki, TPS na potencjometrze oraz Styczniki WOT i CTPS. Ale ciebie interesuje rezystancja.
#25
Posted 09 January 2021 - 18:55
no własnie tu się zaczyna problem. na prostokątnej wtyczce pin1 12v pin2 0v pin3 12v. Jeżeli miernik mam ustawiony na zwarcie to przy zamkniętej przepustnicy pin1 pin2 zwarcie, na maksa otwartej pin2 pin3 zwarcie. A na okrągłej ni chu chu nie ma prądu na żadnym pinie.
Edited by Stuwka, 09 January 2021 - 18:56.
#26
Posted 09 January 2021 - 19:11
Uciąłem tą okrągłą wtyczkę, są 3 kable. Brązowy, niebieski, zielony.
Brązowy chyba to będzie masa.
Niebieski?
Zielony?
wydaje mi się że trzeba mu dać prąd i masę wtedy będzie działać. Dobrze myślę ?
Brązowy chyba to będzie masa.
Niebieski?
Zielony?
wydaje mi się że trzeba mu dać prąd i masę wtedy będzie działać. Dobrze myślę ?
#27
Posted 09 January 2021 - 19:48
Czyli okrągła wtyka to potencjometr, zazwyczaj niebieski to sygnał o zmiennej rezystancji, brązowy masa, każdy inny to +5. Sprawdź miernikiem czy masz pomiar zmiennej rezystancji w zależności od położenia przepustnicy między niebieskim a jakimkolwiek innym i jak potwierdzisz, to do ECU ciągniesz 3 przewody - +5v, TPS sygnałowy oraz masa do masy czujników.
#28
Posted 23 January 2021 - 14:08
Witam panowie coś się dzieje na garażu. Jestem przed zamontowaniem triggera od k Jet Killers. Z przykrością stwierdzam że ten pomysł jest fatalny ponieważ trzeba rozwalić tłumik drgań z przodu przykręcić Tigera a następnie koło wielorowkowe. Od razu mówię że nie widzi mi się rozwalanie koła i do tego Po dokładnym przymierzeniu jeżeli przy przekręci my Triggera z przodu a następnie koło wielorowkowe to koło nam się przesunie o jakieś 6 mm do przodu. Czyli pomysł był dobry ale wykonanie No niestety daje dużo dużo życzenia. Wpadłem na pomysł że wymienię koło zamachowe z m104 który seryjnie ma już Trigger. I wydaje mi się że to będzie dobra modyfikacja. Zastanawiam się tylko Jaki czujnik użyć ponieważ m103 ma miejsce w bloku na czujnik wału.
Edited by Stuwka, 23 January 2021 - 14:09.
#30
Posted 23 January 2021 - 18:37
No i dupa. Trigger od kjet Killers ma grubość 4mm a tłumik drgań ma 6mm. Po zamontowaniu paska widać że nie jest w osi. Także znowu problem. Chyba zostanę przy pomyślę zmiany koła zamachowego.
Edited by Stuwka, 23 January 2021 - 18:38.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
[CE124 300E] czy warto iść w tym kierunku ? |
Modyfikacje,Tuning | SLA |
|
||
CE 300 czy warto ? 124 |
HydePark | SLA |
|
||
[W124] 300D klekot po uszczelnieniu pompy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szymonides11 |
|