[W124] M111 2.2 - Nierówna praca
#91
Napisano 02 lutego 2019 - 15:56
#92
Napisano 02 lutego 2019 - 20:17
Użytkownik elspasoo edytował ten post 02 lutego 2019 - 20:17
#93
Napisano 03 lutego 2019 - 11:00
#94
Napisano 03 lutego 2019 - 17:06
#95
Napisano 03 lutego 2019 - 17:30
#96
Napisano 03 lutego 2019 - 18:14
Użytkownik elspasoo edytował ten post 03 lutego 2019 - 18:17
#97
Napisano 04 lutego 2019 - 10:52
elspasoo, kompresja sprawdzana przy wymianie wiązki jest wzorowa, świece i kable zapłonowe do wymiany :-)
Ach no i gaz listwa leży bezczelnie na przepustnucy, przewody trzeba z głową powymieniać, poskracać i poukładać pod maską. A co jeszcze jest do zrobienia to się śmieje, że cała litania :-) dobrze, że buda i podwozie bez korozji :-)
Użytkownik Czarownica edytował ten post 04 lutego 2019 - 11:16
#98
Napisano 04 lutego 2019 - 20:00
Cytat
Cytat
A czy na pewno. jak masz szerokie listwy i olistwowane progi no to tam się dopiero dzieje. Mało kto tam czyści a zbiera się tam duuużżżoo oj , no i przy wpustach na lewarek standardowo może być- w większości jest - wygryzione przez ruda koleżankę :). No chyba że jest / było to dokładnie zweryfikowane, przejrzane i jest cacy.
Co do tej nierównej pracy, to jeszcze nakłada się obecna aura - wilgoć, mróz za chwile odwilż i tu też niestety dziwactwa zaczynają sie bo elektryka tego nie lubi. Ale dasz rade namierzyć winowajce. Linki robią w Linor (ze) i są bardzo dobre.Mi kiedyś od ręki do ręcznego zrobili na poczekaniu. https://www.linor.pl/
#99
Napisano 04 lutego 2019 - 21:16
Ruda była sprawdzana w miejscu na lewarek i progach doły drzwi nadkola etc, ale listwy nie ściągałam. Podłoga dzwon, gniazda sprężyn też.
Dzięki za linka rzucę okiem ile się tam cenią przedewszystkim muszę tel do ASO wykonać. Co mnie zdziwiło to ceny ori części :-)
#100
Napisano 04 lutego 2019 - 22:32
Cytat
Cytat
Co do kielichów, dokładnie trzeba się przyjrzeć bo - u mnie też nie było rudej - ale pękają na spojeniu do konstrukcji budy. To trzeba tam zajrzeć gęsia szyja prawie że, bo tego ot tak nie widać, do momentu jak wyrwie -oderwie go siła w czasie jazdy
Cytat
a i owszem ale niestety nie wszystko. Z reguły jakieś rózne przypadki też miałem, tanio czy porównywalnie z Allegro ale mam blisko do MB to zamawiałem u nich. Ale też wiele razy było na opakowaniu MB i znaczek i ...a w opakowaniu część a na części np. Febi itd itp tak więc.. A maja części w Stutgarcie na półkach i to jeszcze z 90tych lat produkcji no ale ceny sa
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nagle zamilkł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|