Użytkownik plefka edytował ten post 18 czerwca 2013 - 21:17
1
mb 1.8 swap ke jet na 4x gaźnik r1
Rozpoczęty przez JuR, mar 07 2013 17:24
52 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 18 czerwca 2013 - 21:17
dzielenie siej est lepsze:P
#52
Napisano 25 lipca 2013 - 21:46
Hejka panowie. Nie pisałem ponieważ sprzedawałem mieszkanie i rozwiązałem umowę z internetem.
Prace mercedesa zakończone.
Kolektor był spawany, była synchronizacja, było zmniejszone ciśnienie na pompe, za to gazu nie było.
na lpg że tak powiem brakło czasu, a Mercedesem pośmigałem może ze dwa tygodnie od ukończenia..
i co ? mesiu skasowany.. zamknąłem oko na trasie na zbyt długo .. spalanie wychodziło w granicy 10l/100
auto poruszało się dość żwawo, myślę że lepiej niż z ke jetem.. a ten dzwięk..
kupa kasy poszła o drzewo. było dużo problemów i komplikacji, ale udało się, tylko że długo się nie nacieszyłem.
póki co śmigam fiatem (haha) ale mam w planach kupić 190 do remontu pod mój tyłek.
teraz co do blosa i "puszki" cylindy miałby nie równo mierną mieszankę, co powodowałoby utratę cennych kucyków. kolektor ssący jest skonstruowany tak, aby każdy z cylindrów dostawał tyle samo powietrza, a każda rura jest prawie tej samej długości ( oczywiście nie w każdym aucie, ale to jest już wada wrodzona samochodu) gdyby wejście do blosa było na srodku, a nie z boku, wtedy by miało to głębszy sens.
Pozdrawiam
Prace mercedesa zakończone.
Kolektor był spawany, była synchronizacja, było zmniejszone ciśnienie na pompe, za to gazu nie było.
na lpg że tak powiem brakło czasu, a Mercedesem pośmigałem może ze dwa tygodnie od ukończenia..
i co ? mesiu skasowany.. zamknąłem oko na trasie na zbyt długo .. spalanie wychodziło w granicy 10l/100
auto poruszało się dość żwawo, myślę że lepiej niż z ke jetem.. a ten dzwięk..
kupa kasy poszła o drzewo. było dużo problemów i komplikacji, ale udało się, tylko że długo się nie nacieszyłem.
póki co śmigam fiatem (haha) ale mam w planach kupić 190 do remontu pod mój tyłek.
teraz co do blosa i "puszki" cylindy miałby nie równo mierną mieszankę, co powodowałoby utratę cennych kucyków. kolektor ssący jest skonstruowany tak, aby każdy z cylindrów dostawał tyle samo powietrza, a każda rura jest prawie tej samej długości ( oczywiście nie w każdym aucie, ale to jest już wada wrodzona samochodu) gdyby wejście do blosa było na srodku, a nie z boku, wtedy by miało to głębszy sens.
Pozdrawiam
#53
Napisano 27 lipca 2013 - 09:02
Wielka szkoda.
Moze ostały ci jakies zdjęcia, badz wrak......
Dobra, teraz sprawa gazu.
Nie bede kombinować blosem...... jedyną suszną drogą jest landi renzo IGS lub inna 3 generacja. Tyle w temacie. Długość kolektora spokojnie wystarcza na wkrętki do gazu plus wkrętki (takie same co od gazu) do synchro.
Szkoda, nie wrzuciłeś zdjęc gotowego setup`u.
Pozdr
Moze ostały ci jakies zdjęcia, badz wrak......
Dobra, teraz sprawa gazu.
Nie bede kombinować blosem...... jedyną suszną drogą jest landi renzo IGS lub inna 3 generacja. Tyle w temacie. Długość kolektora spokojnie wystarcza na wkrętki do gazu plus wkrętki (takie same co od gazu) do synchro.
Szkoda, nie wrzuciłeś zdjęc gotowego setup`u.
Pozdr
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|
|
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | scOti |
|
||
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|