Skocz do zawartości




- - - - -

mb 1.8 swap ke jet na 4x gaźnik r1


52 odpowiedzi w tym temacie

#51 Offline   plefka


  • Postów: 46
  • Na forum od: 19 wrz 2011
  • Miejscowość: pierdołów
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:s202 220cdi elegance szkło
  • Trzeci Mercedes:w202 sedan 230d 180 po trasie
  • Inne auto:crx1.6 d16a9 lubie olej:(

Napisano 18 czerwca 2013 - 21:17

dzielenie siej est lepsze:P

Użytkownik plefka edytował ten post 18 czerwca 2013 - 21:17




#52 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 25 lipca 2013 - 21:46

Hejka panowie. Nie pisałem ponieważ sprzedawałem mieszkanie i rozwiązałem umowę z internetem.
Prace mercedesa zakończone.
Kolektor był spawany, była synchronizacja, było zmniejszone ciśnienie na pompe, za to gazu nie było.
na lpg że tak powiem brakło czasu, a Mercedesem pośmigałem może ze dwa tygodnie od ukończenia..
i co ? mesiu skasowany.. zamknąłem oko na trasie na zbyt długo .. spalanie wychodziło w granicy 10l/100
auto poruszało się dość żwawo, myślę że lepiej niż z ke jetem.. a ten dzwięk..
kupa kasy poszła o drzewo. było dużo problemów i komplikacji, ale udało się, tylko że długo się nie nacieszyłem.
póki co śmigam fiatem (haha) ale mam w planach kupić 190 do remontu pod mój tyłek.

teraz co do blosa i "puszki" cylindy miałby nie równo mierną mieszankę, co powodowałoby utratę cennych kucyków. kolektor ssący jest skonstruowany tak, aby każdy z cylindrów dostawał tyle samo powietrza, a każda rura jest prawie tej samej długości ( oczywiście nie w każdym aucie, ale to jest już wada wrodzona samochodu) gdyby wejście do blosa było na srodku, a nie z boku, wtedy by miało to głębszy sens.

Pozdrawiam

#53 Offline   plefka


  • Postów: 46
  • Na forum od: 19 wrz 2011
  • Miejscowość: pierdołów
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:s202 220cdi elegance szkło
  • Trzeci Mercedes:w202 sedan 230d 180 po trasie
  • Inne auto:crx1.6 d16a9 lubie olej:(

Napisano 27 lipca 2013 - 09:02

Wielka szkoda.

Moze ostały ci jakies zdjęcia, badz wrak......

Dobra, teraz sprawa gazu.

Nie bede kombinować blosem...... jedyną suszną drogą jest landi renzo IGS lub inna 3 generacja. Tyle w temacie. Długość kolektora spokojnie wystarcza na wkrętki do gazu plus wkrętki (takie same co od gazu) do synchro.

Szkoda, nie wrzuciłeś zdjęc gotowego setup`u.


Pozdr








Podobne tematy Zwiń