NIVO z przodu masz? Zdażało się w 2.5 16V
3
117 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 08 kwietnia 2011 - 08:38
#22
Napisano 08 kwietnia 2011 - 08:43
Właśnie nie mam. NIVO jest tylko na tył. w nadkolu jest coś takiego
http://allegro.pl/me...1510197240.html
Elektrozawór załączający blokadę jest na dyfrze jak mniemam. Co to morze być? Diagnozowanie to jak mniemam potwierdzenie elektrycznej sprawności odpowiednich podzespołów.
http://allegro.pl/me...1510197240.html
Elektrozawór załączający blokadę jest na dyfrze jak mniemam. Co to morze być? Diagnozowanie to jak mniemam potwierdzenie elektrycznej sprawności odpowiednich podzespołów.
#23
Napisano 08 kwietnia 2011 - 10:39
Czy srebrny przekaźnik odpowiada również na inne systemy oprócz np ABS,ASD itp.Pytam bo chciałbym go wyciagnąc i dać do ewentualnego sprawdzenia .Czy mozna jeździc bez niego?
#24
Napisano 08 kwietnia 2011 - 10:47
czytałem, że zimne luty mogą powodować problemy z ABS i ASD. Czy można bez niego jeździć, nie wiem. Spróbuj:)
#25
Napisano 08 kwietnia 2011 - 15:29
Oprócz ABS i ASD, w dieslu, to chyba tylko obrotomierz nie będzie chodził.
#26
Napisano 14 kwietnia 2011 - 11:33
Po przekręceniu stacyjki kontrolka asd nie świeci ,trójkat mruga tylko na ok sek.Oprócz asd nie działa też abs i tempomat.Po wyjęciu srebrnego przekaźnika okazało sie ,ze był spalony jeden z bezpieczników,wymiana na nowy nic nie dała.
#27
Napisano 15 kwietnia 2011 - 05:56
Spróbuj rozebrać przekaźnik i sprawdź czy wszystkie ścieżki są całe, jeśli nie zlutuje je. Koledzy z Kanady pisali, że w kilkunastu latach eksploatacji pojawiają się tego typu uszkodzenia.
#28
Napisano 15 kwietnia 2011 - 10:31
Najlepiej jakbym przeprowadził diagnostykę ale mam najprawdopodobniej wyciągniętą ,spaloną żarówkę .Próbowałem już kilkakrotnie wuciągnąć licznik posiłkując sie opisami tej procedury ale za cholerę nie mogę go wyszarpać.I tu pytanie czy jest ktoś w okolicach Wrocławia kto by mi to zrobił oczywiście odpłatnie,bo połamać, pourywać to ja tez potrafię.
#29
Napisano 26 kwietnia 2011 - 12:58
Więc tak ,wymieniłem dziś żarówki w liczniku łatwo nie było ale mam juz patent.Wybłyskałem sobie bład -5 razy błysnęło czyli przedni prawy czujnik abs ( jak pisałem wcześniej nie działa mi asd,abs i tempomat),czy myslicie ,że na prawdę to jest przyczyna?
#30
Napisano 26 kwietnia 2011 - 20:00
No coś Ty! Przecież każdy wie, że kody błyskowe kłamią, bo ich powstanie to efekt spisku niemieckich inżynierów. ;P
Chcesz, to jeszcze sprawdź miernikiem czy czujnik podczas jazdy (lub najlepiej podczas pokręcania podniesionego koła) indukuje około 1-1,5V napięcia prądu zmiennego i czy nie przerywa przy zginaniu kabla. Tempomat nie ma nic wspólnego z tym czujnikiem, ale nie wiem czy przypadkiem nie jest zasilany z tego samego co ABS przekaźnika zza akumulatora. Nie napisałeś jak zachowuje się kontrolka ABS w poszczególnych fazach odpalania i jazdy, więc ciężko stwierdzić czy można obwinić przekaźnik.
Chcesz, to jeszcze sprawdź miernikiem czy czujnik podczas jazdy (lub najlepiej podczas pokręcania podniesionego koła) indukuje około 1-1,5V napięcia prądu zmiennego i czy nie przerywa przy zginaniu kabla. Tempomat nie ma nic wspólnego z tym czujnikiem, ale nie wiem czy przypadkiem nie jest zasilany z tego samego co ABS przekaźnika zza akumulatora. Nie napisałeś jak zachowuje się kontrolka ABS w poszczególnych fazach odpalania i jazdy, więc ciężko stwierdzić czy można obwinić przekaźnik.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
ABS/ASD/KONTROLA TRAKCJI |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | TOM0808 |
|
||
[w201] ASD - błąd, kod 8 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub |
|
||
[w124] SWAP silnika 230 m102 z ASD na bez ASD |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jedrej |
|
|
|
W 124 Centralka w drzwiach nie zawsze dziala - brak reakcji klami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|
||
[W124] ASD |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Vengeance |
|