Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Woda w bagażniku Kombi


26 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   akim 42


  • Postów: 235
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Rybnik
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 28 sierpnia 2009 - 05:35

Wojtek WW napisał:

odwróć pęknięcie do góry sklej ją lub jak masz więcej czasu to wymień na nową ( ja tego nie zrobiłem, bo wymiana to sporo roboty i ustawianie klapy, tego nie da się zrobić poprawnie w pojedynkę ),
Da się : kilka dni temu wymieniłem u siebie ten wężyk w jakieś 40 minut - bez odkręcania klapy ani niczego więcej poza podsufitką - był igielitowy , jest znacznie grubszy gumowy w oplocie. Zrobiłem to w pojedynkę . Najwięcej problemu było z przeciągnięciem wężyka przez tą gumową przelotkę między karoserią a klapą , pomogło wyjęcie przelotki z karoserii i popsikanie wężyka sprayem silikonowym.



#12 Offline   Wojtek WW


  • Postów: 6
  • Na forum od: 26 sie 2009
  • Miejscowość: Świnoujście

Napisano 28 sierpnia 2009 - 17:52

Mariusz, tyle że ja pisałem, że wyjąć i wymontować klapę i zdjąć tę eliptyczną uszczelkę z teleskopu, to sporo roboty, co prawda nie robiłem jeszcze tego, to może źle to oceniam. Co do wężyka od spryskiwacza, to napisz jaki długi trzeba kupić na zamianę, możliwe że będę się przymierzał do jego wymiany, przy renowacji klapy ( trochę złapała rdzy od tej wody co się lała do środka). I dzięki za pozdrowienia. :hmm:

#13 Offline   akim 42


  • Postów: 235
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Rybnik
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 29 sierpnia 2009 - 08:02

Wojtek WW napisał:

Co do wężyka od spryskiwacza, to napisz jaki długi trzeba kupić na zamianę,
Kupiłem metr , wykorzystałem około 40 cm , może 50 cm.

Wojtek WW napisał:

dzięki za pozdrowienia
A tu problem jest bardziej złożony , ponieważ pozdrawia Cię automatycznie skrypt [ you ] - pisany bez spacji. :hmm: - taki forumowy bajer to jest ... każdy widzi swój nick. :hmm:

#14 Offline   Piotra


  • Postów: 108
  • Na forum od: 31 sie 2010
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Ford Capri

Napisano 10 października 2011 - 19:21

Witam, nie chce tworzyć nowego wątku z małym problemem wody w bagażniku kombi więc pytam tutaj. Otóż po deszczach lub deszczu mam wodę w zagłębieniu gdzie domyka się zamek klapy (tam gdzie jest ten element wykonany z pręta przykręcony dwiema śrubami). Skąd tam się bierze ta woda i dlaczego nie spływa nigdzie w dół? Przychodzę po deszczach, otwieram klapę, a tam na dole w zagłębieniu woda, więc osuszam, ale mnie to wku... Co zrobić?

#15 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 10 października 2011 - 20:28

Piotra napisał:

Co zrobić?

Uszczelnić tylną szybę.

#16 Offline   Piotra


  • Postów: 108
  • Na forum od: 31 sie 2010
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Ford Capri

Napisano 10 października 2011 - 20:36

A jak taka procedura miałaby wyglądać. Szyba jest na uszczelce. Czy trzeba jechać do szybiarza, muszą ją wyjąć i zamontować od nowa? czy też są jakieś newralgiczne miejsca, którymi się woda dostaje i można pobawić się silikonem?

#17 Offline   robson99


  • Postów: 390
  • Na forum od: 26 paź 2010
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:123 coupe + c36
  • Inne auto:Ford Focus, Suzuki DRZ400 SM

Napisano 10 października 2011 - 20:52

Wyjąć szybę, wyczyścić ewentualnie wyspawać rant, włożyć szybę na masę uszczelniającą i starą uszczelkę (jeśli jest cała i niepopękana)

#18 Offline   7scorpion7


  • Postów: 59
  • Na forum od: 22 gru 2009
  • Miejscowość: Koszalin

Napisano 10 października 2011 - 21:30

Często w kombi cieknie równiez przez uszczelkie przez któą wychodzi trzpień ramienia wycieraczki. ?Jesli jest tam nieszczelnośc klapa zaczyna rdzewiec i cieknie miedzy szyba a blachą klapy....

#19 Offline   brys


  • Postów: 62
  • Na forum od: 05 gru 2016
  • Miejscowość: Solec Kujawski
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W221 S320 CDI 2008 Long
  • Trzeci Mercedes:W212 E220 CDI 2011
  • Inne auto:Mustang 2012

Napisano 03 stycznia 2017 - 22:38

Panowie, proszę o pomoc, poradę. Widzę, że ostatni post jest sprzed 6 lat - może ktoś przez ten czas znalazł jakieś sprawdzone sposoby.
Otóż woda zbiera mi się w bagażniku kombi. Dokładniej:

-wylatuje szparą przy kloszu lampki bagażnika (na ostatnim słupku), po prawej i kapie prosto na podłogę bagażnika

-mokra jest podłoga głównego schowka w podłodze bagażnika, szczególnie mocno po prawej stronie

Blacharkę całego tyłu miałem robioną. Po tylnych szybach bocznych ani spod ich dolnej krawędzi żadna woda mi nie leci. Klapa cała też była robiona i także nie widzę, żeby gdzieś przez nią dostawała się woda.
Szyberdachu nie mam. Okrągłe gumowe uszczelki na zawiasach tylnej klapy mam w całości. Reling raczej się nie odkręcił, poza tym oba są podsilikonowane.

Co robić? Są tam jakieś tajemnicze odpływy?

#20 Offline   JanB


  • Postów: 981
  • Na forum od: 15 lut 2009
  • Miejscowość: Środa Wielkopolska
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Accord 2,2 d 180 KM

Napisano 04 stycznia 2017 - 06:07

A spryskiwacz tylnej szyby działa? U mnie jak pękła rurka spryskiwacza to właśnie tamtędy ciekła woda, a właściwie płyn zimowy. Dzięki temu, że był płyn w zbiorniczku to szukałem nieszczelności właśnie na rurce spryskiwacza. Inna możliwość to uszczelnienie relingów.








Podobne tematy Zwiń