Kudłaty napisał:
Ale żeby przełącznik uległ uszkodzeniu po zastosowaniu mocniejszych żarówek?
Kudłaty co Ty kurde nowonarodzony jesteś? Załaduj żarówki 90/100W lub jeszcze lepiej 100/130W i zobaczysz co będzie z przełącznikiem krótkie/dlugie. Dobrze wiesz że nasze MB nie maja przekaźników i cały prąd musi przepłynąć przez przełącznik co powoduje wypalanie styków. Oczywiście stosując żarówki o mocy 55/60W w/w przełącznik słuzy dłuuuugie lata. Nie pamiętasz ile razy na forach było to wałkowane? Były tematy "naprawa przełącznika pod kierownicą"...
Przerobiłem to w poprzednim 124 bo mi się zachciało mieć mocniejsze światła 90/100 a że był to okres obowiązkowej jazdy na światłach, przełącznik padł. Jak wiadomo MB 201/124 mają raczej kiepskie światła, nie ma co ukrywać i wielu użytkowników montuje mocniejsze żarówki niż zalecane. A jak bedziemy zasuwać cały rok na światłach to zakladam regeneracje przełączników
http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/smiech2.gif