Lepiej 3.0 24V.
6
316 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 20 maja 2014 - 16:39
#32
Napisano 28 maja 2014 - 22:03
Mam takie pytanko, czy warto robić swap z silnika 2.0 118km na silnik 2.3? Bo powiem szczerze, że moje poprzednie auto zbierało się trochę lepiej a miało mniej koni
#33
Napisano 28 maja 2014 - 22:14
Jednym warto drugim nie warto. Kolega włożył w golfa 2 15 tys i twierdzi ze warto, a ja uważam ze lepiej kupic za to Mercedesa
A tak na poważnie.
Jeśli masz ładny egzemplarz w bogatej wersji i robisz to z pasji to warto.
Jesli jednak mercedes jest niewiele wart i jest zmęczony życiem to nie warto . Lepiej sprzedac i kupic egzemplarz ładniejszy mocniejszy itp.
A tak na poważnie.
Jeśli masz ładny egzemplarz w bogatej wersji i robisz to z pasji to warto.
Jesli jednak mercedes jest niewiele wart i jest zmęczony życiem to nie warto . Lepiej sprzedac i kupic egzemplarz ładniejszy mocniejszy itp.
#34
Napisano 28 maja 2014 - 22:23
Haha golf 2 to było moje pierwsze autko ale nie włożyłem w niego 15 tyś. no właśnie mam nie najgorszy egzemplarz, blacharka jest prawie idealna, a w środku skóra, elektryka szyb, klimatronic(nie działa jeszcze) i kosztował mnie tylko 3 tyś
#35
Napisano 28 maja 2014 - 22:36
Wrzucił bym fotkie tego golfa ale boje sie że mnie administrator zbanuje
Skoro uważasz ze warto to działaj . Może ktos obeznany w temacie cos podpowie jaki silnik by najlepiej pasował by jak najmniej modyfikacji przy tym było .
Skoro uważasz ze warto to działaj . Może ktos obeznany w temacie cos podpowie jaki silnik by najlepiej pasował by jak najmniej modyfikacji przy tym było .
#36
Napisano 28 maja 2014 - 22:45
No z tego co tu piszą to właśnie najprościej włożyć tego 2.3
#37
Napisano 29 maja 2014 - 20:12
Witam,mam pytanko robil ktos moze z uzytkownikow tego forum swapa om606 3.0 24v w MB 190??Potrzebuje paru informacji jak by znalazł sie ktos kto posiada wiedze na ten temat.
#38
Napisano 01 czerwca 2014 - 16:56
Jak co to pisz z checią pomoge A jak nie to dzwon 605278994
#39
Napisano 06 czerwca 2014 - 19:55
Koledzy potrzebuję Waszej opinii. Mam takie odległe marzenie - chciałbym mieć W124 kombi w wąskiej listwie z silnikiem OM606. Dlaczego wąska listwa? Raz bo po prostu bardziej mi się podoba, dwa mam wrażenie że blacha i materiały są lepszej jakości. Silnik 606 ponieważ wiadomo - moc - z drugiej strony nie zależy mi aby był uturbiony - często robię trasy po 500km i po prostu chciałbym czasem coś dynamicznie wyprzedzić - mój obecny osiołek średnio sobie z tym radzi. Ponoć pierwsze co, to zamontować w tym silniku mechanicznie sterowaną pompę - czy wymiana elementów w tej pompie wystarczy, aby bez turbo osiągał +-150KM? Załóżmy, że dawcą "budy" byłby właśnie W124 z silnikiem 603 - czy mocowania, skrzynia i most były by również do wymiany? Słyszałem też o skrzynio 6-cio biegowej (jak mówiłem, robię długie trasy) z nowszego modelu MB - jakich przeróbek by to wymagało? Ostatnie pytanie - czy jeśli dawcą byłaby wersja z klimą, to czy sprężarkę z 603 można po prostu przełożyć do 606? Pozdrawiam!
#40
Napisano 06 czerwca 2014 - 23:32
Witam.
Potrzebuje pomocy/porady lub szerszych informacji.
Jestem od roku posiadaczem mojego kombiaczka. Autko sprawuje się świetnie. Jednak po tym roku stwierdziłem, że chyba mógłbym mieć coś szybszego. Wystawiłem go na sprzedaż lecz nie przyciągało za bardzo ludzi do niego tak wiec po 50 ofertach zamian ale bez żadnego klienta nawet w zasięgu oczu, nadal mam mojego Mercedesa.
I teraz naszła mnie taka diabelska myśl.
Mam na części mercedesa clk rok 2000. 320 silnik w rewelacyjnym stanie i z niezłym pierdo*nieciem. (Wiem bo wracałem nim z anglii na kołach i niemcy pokonałem bardzo szybko ) A części mechaniczne nie zostały z niego jeszcze wysprzedane wiec może by tak przełożyć silniki ?
Co o tym sądzicie ?
Podzielcie się swą wiedzą.
Z góry dziękuje
Potrzebuje pomocy/porady lub szerszych informacji.
Jestem od roku posiadaczem mojego kombiaczka. Autko sprawuje się świetnie. Jednak po tym roku stwierdziłem, że chyba mógłbym mieć coś szybszego. Wystawiłem go na sprzedaż lecz nie przyciągało za bardzo ludzi do niego tak wiec po 50 ofertach zamian ale bez żadnego klienta nawet w zasięgu oczu, nadal mam mojego Mercedesa.
I teraz naszła mnie taka diabelska myśl.
Mam na części mercedesa clk rok 2000. 320 silnik w rewelacyjnym stanie i z niezłym pierdo*nieciem. (Wiem bo wracałem nim z anglii na kołach i niemcy pokonałem bardzo szybko ) A części mechaniczne nie zostały z niego jeszcze wysprzedane wiec może by tak przełożyć silniki ?
Co o tym sądzicie ?
Podzielcie się swą wiedzą.
Z góry dziękuje
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 e500/500e dyskusja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lolek0 |
|
||
Dyskusja o naprawie siłowników Nivo |
HydePark | Kamylek |
|
|
|
Luźna dyskusja o prezentacji aut "dotkniętych" przez czas |
HydePark | Lord Zekanda |
|
||
[w124] Wolna wtyczka pod nogami pasażera |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Maad |
|
||
TURBO - PODKRECANIE - DYSKUSJA |
HydePark | MaczuS |
|