Skocz do zawartości




TURBO - PODKRECANIE - DYSKUSJA


12 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   michancio


  • Postów: 697
  • Na forum od: 15 lis 2009
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 05 lutego 2011 - 21:45

Ale co jest najlepsze to ze spalanie nie wzrosło a nawet minimalnie spadło po tym modzie... To samo zauwazył kolega w BMW e46 330d po podobnej operacji... Coś w ty jest :E



#12 Offline   Szop


  • Postów: 1 813
  • Na forum od: 23 gru 2007
  • Miejscowość: Leszno
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3.0E - M103 (1992)
  • Trzeci Mercedes:W124 2.5D - OM605 (1994)
  • Inne auto:Citroen Saxo 1.1 Bic 2001

Napisano 05 lutego 2011 - 23:43

michancio, ale w tym wątku miała być mowa na temat podkręcania silników OM60x z turbo, a tam nie ma tej elektroniki. Mowa więc o ręcznym strojeniu/wymianie pompy i wymianie turbiny lub - "sposobem magicznej śrubki" - zwiększenie doładowania. Swoją drogą już nawet nie pamiętam gdzie dokładnie miała być ta śruba..

#13 Offline   piotrek.m5


  • Postów: 5 595
  • Na forum od: 27 paź 2008
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 lutego 2011 - 01:30

Nawet nie warto o tym pisać bo jest to tak łatwo dostepne w internecie ze miejsca na serwerze szkoda...








Podobne tematy Zwiń