Blues_M07, Sprawdź czy dźwigienka na stabilizatorze jest dobrze zamocowana, może uda się ją trochę przekręcić, aby tył opadł.
2
311 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 08 stycznia 2010 - 20:22
#82
Napisano 08 stycznia 2010 - 21:20
Dźwigienka jest ok,sęk w tym,że po wypięciu śruby rzymskiej i zasterowaniu zaworkiem do góry a później w dół to tył zawsze opada do neutrum,czyli jest ok,allleee??? Jak te neutrum obniżyć,opuścić?
Może trzeba opuścic na odpowietrzniku i do tego położenia ustawić śrubę?Tylko czy po załadowaniu auta i późniejszym rozładunku wszystko nie powróci do stanu z przed regulacji?
Może trzeba opuścic na odpowietrzniku i do tego położenia ustawić śrubę?Tylko czy po załadowaniu auta i późniejszym rozładunku wszystko nie powróci do stanu z przed regulacji?
#83
Napisano 10 stycznia 2010 - 09:59
Na śrubie jest jeszcze regulacja,tylko sam zawór już nie chce niżej opuścić auta :roll:
Po opuszczeniu tyłu zaworem na max w dół to dalej jest jak dla mnie wysoko(cała pięść pomiędzy koło a nadkole).Jak już pisałem tyłeczek opada tylko po zmniejszeniu ciśnienia odpowietrznikiem.
A co do samej śruby to regulacji jest jeszcze parę milimetrów w dół jak i w gorę.Całkowita długość od osi do osi to jeśli dobrze pamiętam 90mm ale teraz pewności nie mam
Jak coś wykombinujesz to daj znać a puki co to dzięki za zainteresowanie ;-)
Po opuszczeniu tyłu zaworem na max w dół to dalej jest jak dla mnie wysoko(cała pięść pomiędzy koło a nadkole).Jak już pisałem tyłeczek opada tylko po zmniejszeniu ciśnienia odpowietrznikiem.
A co do samej śruby to regulacji jest jeszcze parę milimetrów w dół jak i w gorę.Całkowita długość od osi do osi to jeśli dobrze pamiętam 90mm ale teraz pewności nie mam
Jak coś wykombinujesz to daj znać a puki co to dzięki za zainteresowanie ;-)
#84
Napisano 11 stycznia 2010 - 16:42
Witam
Podepnę się ja mam ostatnio taki problem z NIVO po zgaszeniu samochody dupa opada mi na minimum a jak odpalę wraca do normalnej pozycji co to może być ?? :-|
Podepnę się ja mam ostatnio taki problem z NIVO po zgaszeniu samochody dupa opada mi na minimum a jak odpalę wraca do normalnej pozycji co to może być ?? :-|
#85
Napisano 11 stycznia 2010 - 17:32
roxa, Samochód mam rok,jak go kupiłem to stukał jeden siłownik i gruszki już ledwo działały,bujało autem.Wlazłem do kanału ,żeby sprawdzić co i jak ,odczepiłem dźwigienkę i lekkie ruchy góra,dół.
Wszystko działało tak samo jak i teraz.Wymieniłem siłowniki,gruszki potem z pięć worków węgla do bagażnika i odpowietrzanie.Początkowo pluło powietrze,piana ale później to już tylko świeży,czysty olej
A bagażnik dalej na tej samej wysokości jak zaraz po zakupie
Ostatnio wiozłem w bagażniku jakieś 250kg.Po załadowaniu ładnie usiadł(opona na równo z nadkolem),zapaliłem,trochę gazu i zadek podniósł się do poziomu z przed ;-)
Więc układ działa dobrze,tylko ta wysokość
Wszystko działało tak samo jak i teraz.Wymieniłem siłowniki,gruszki potem z pięć worków węgla do bagażnika i odpowietrzanie.Początkowo pluło powietrze,piana ale później to już tylko świeży,czysty olej
A bagażnik dalej na tej samej wysokości jak zaraz po zakupie
Ostatnio wiozłem w bagażniku jakieś 250kg.Po załadowaniu ładnie usiadł(opona na równo z nadkolem),zapaliłem,trochę gazu i zadek podniósł się do poziomu z przed ;-)
Więc układ działa dobrze,tylko ta wysokość
#86
Napisano 11 stycznia 2010 - 20:25
roxa, Łącznik jest tak jak był,czyli w ostatnim otworze(dalej od regulatora).
Chodzi mi o to czy mogę ustawić wysokość upuszczając ciśnienie odpowietrznikiem(dźwigienka regulatora w poziomie-neutrum) i wtedy wyregulować śrubę?
Ps.Masz JUNAKA? Mój to M07 59r
Chodzi mi o to czy mogę ustawić wysokość upuszczając ciśnienie odpowietrznikiem(dźwigienka regulatora w poziomie-neutrum) i wtedy wyregulować śrubę?
Ps.Masz JUNAKA? Mój to M07 59r
#87
Napisano 11 stycznia 2010 - 21:53
roxa, Dobra....włażę w środę w kanał ,odpinam łącznik,upuszczam ciśnienie,regulacja łącznika i tyle?!
Mam jeszcze aleeee :-| gdy zawór po tej regulacji poda ciśnienie na siłowniki to czy utrzyma ustawioną wysokość,czy może pozostanie jak teraz?Czy owe upuszczenie ciśnienia nie będzie miało jakiegoś złego wpływu na pracę układu? Wiem wiem ,upierdliwy jestem ale nie daje mi to spokoju
Ps.co do Junaka,to mam jeszcze przejściówkę z 61r(kompletny oryginał do remontu), alle kosza to ja nie mam :mad:
Mam jeszcze aleeee :-| gdy zawór po tej regulacji poda ciśnienie na siłowniki to czy utrzyma ustawioną wysokość,czy może pozostanie jak teraz?Czy owe upuszczenie ciśnienia nie będzie miało jakiegoś złego wpływu na pracę układu? Wiem wiem ,upierdliwy jestem ale nie daje mi to spokoju
Ps.co do Junaka,to mam jeszcze przejściówkę z 61r(kompletny oryginał do remontu), alle kosza to ja nie mam :mad:
#88
Napisano 11 stycznia 2010 - 22:02
Blues_M07, jeżeli upuścisz płyn autko opadnie na dół o brakującą ilość.Po skręceniu wszystkiego auto wypoziomuje się na ustawiony poziom.Nie jest to szkodliwe dla układu.Upuszczenie plynu następuje przez odpowietrznik.Czyli oryginalny element układu
#89
Napisano 12 stycznia 2010 - 05:34
roxa, I o to mi chodziło To chciałem usłyszeć.
Tylko znajdę chwilkę czasu to idę w kanał! O ile tam nie zamarznę :mrgreen:
Jak już będzie po wszystkim to dam znać ale na dzisiaj to wielkie dzięki
Tylko znajdę chwilkę czasu to idę w kanał! O ile tam nie zamarznę :mrgreen:
Jak już będzie po wszystkim to dam znać ale na dzisiaj to wielkie dzięki
#90
Napisano 12 stycznia 2010 - 20:52
roxa, Spokojna Twoja rozczochrana,haaa heee,dam rade
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | scOti |
|
||
[w201/w124] Silnik szyberdachu - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | yanoq |
|
||
[M104] Napinacz paska sprawdzenie czy do wymiany. |
Mercedes S, CL i SEC | cineqm |
|
|
|
[S124] problem z nivo |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryko124 |
|
||
[W201] Regulacja świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | majkel |
|