karol-lolek napisał:
Teraz pytanie czy układ nivo się odpowietrza?
W
jest odpowietrznik na reulatorze taki jak przy cylinderku hamulcowym.
karol-lolek napisał:
Jak wypoziomować auto(na jakiej wysokości ustawić tył)?
Od tylnego stabilizatora do regulatora idzie regulowana śruba rzymska którą ustawia się wysokość poziomu neutral.
karol-lolek napisał:
Czy wysokość ustawienia zależy od tego czy wozi się ciężkie rzeczy w bagażniku?
Ustawiać powoinno się z obciążeniem kierowcy i pasażera w środku ale bez niczego też można. Po ustawieniu i załadowaniu nawet 500 kg poziom powinien być taki sam jak pusty albo bardzo zbliżony.
karol-lolek napisał:
Jaka może być przyczyna pisków dochodzących z tyłu auta po obciążeniu tyłu?
Pisk może dochodzić z regulatora
karol-lolek napisał:
Czy mechanik celowo nie opuścił auta, bo coś schrzanił?
Zapytaj go dlaczego nie opuścił? ALbo nie założył cięgna do stabilizatora...
karol-lolek napisał:
Może winę wycieku poniosło złe odpowietrzenie a panujące ciśnienie w ukłacie
Nivo to układ otwarty z pompą łopatkową - przynajmniej w MB, podobnie do układu hamulcowego. Jak by był zapowietrzony to by niewłaściwie tłumił nierówności. Ciśnienia wielkiego pompa łopatkowa raczej nie wytwarza, więc prędzej coś puściło po wymianie mechanika.
roxa tośmy się trochę zdublowali bo nie przeczytałem twojego