#11
Posted 24 November 2013 - 14:32
#12
Posted 24 November 2013 - 14:52
Użytkownik Bogdan 190 dnia 24 November 2013 - 14:32 napisał
ma wiele wspólnego bo ASD korzysta z tych samych czujników co ABS poczytaj sobie o zasadzie działania ASD
#13
Posted 24 November 2013 - 14:57
Użytkownik Bogdan 190 dnia 24 November 2013 - 14:32 napisał
np ten jest ciekawy "Co to jest ASD" i może mu się odmota
#14
Posted 24 November 2013 - 16:00
#15
Posted 24 November 2013 - 21:42
#16
Posted 19 December 2013 - 15:59
Użytkownik delko dnia 23 November 2013 - 18:47 napisał
Ale gdy podepnę się pod moduł asd do pina 2 i pina 1 to kontrolka asd przygasa ale nic nie wybłyskuje
i nie można skasować błędu jakieś propozycję ???
Ma ktoś jakieś pomysły
#17
Posted 19 December 2013 - 16:21
Użytkownik XM dnia 24 November 2013 - 21:42 napisał
#18
Posted 19 December 2013 - 21:00
Użytkownik Bogdan 190 dnia 19 December 2013 - 16:21 napisał
Kłania się czytanie ze zrozumieniem - opcja.
W skład ASD wchodzą inne zegary, zbiornik ZHM pod maską, pompa tandem albo dodatkowa pompa przy głowicy, przewody hydrauliczne, zawór pod podłogą i dyferencjał z blokadą cierną. Co to znaczy, że na rolkach wyszło, że asd działa ?
#19
Posted 28 April 2015 - 12:35
#20
Posted 08 December 2015 - 17:36
Mam nieco inny problem z systemem ASD w swoim Mercedesie. Przewertowałem prawie całe forum pod kontem ASD i nie było takiego przypadku jak mój, otóż:
Podczas rozgrzewania świec świecą się i kontrolka ASD i trójkąt z wykrzyknikiem na zegarze.Gasną po odpaleniu.
Jeżeli wyjedziemy na sypkie podłoże i damy więcej gazu koła lekko zabuksują by za chwile zostać spięte przez system co można poczuć na samym aucie jak i zaobserwować na zapalonej kontrolce.
Problem z moim systemem polega na tym że kontrolka (trójkąt) od jakichś 2 miesięcy zapala się zawsze, podczas normalnego ruszania, dopóki nie przekroczę 40km/h.
, mimo że układ się nie załącza. Świeci się trójkąt, przez 4-5 sec, gaśnie, potem zapali się znów, jeśli np. powoli wyjeżdżam po kocich łbach. Ustaje po 40 bo powyżej tej prędkości system już nie monitoruje obrotów.
Warto wspomnieć, że we wrześniu wymieniałem przewody ASD na miedziane ponieważ oryginalne przerdzewiały i wypluły cały olej. Na szczęście usterkę znalazłem i nie jeździłem bez oleju - zalałem olejem i dojechałem do mechanika specjalisty od mercedesów w Wejcherowie.
Wrociłem z wakacji, jeździłem i było ok. Na początku października zaczęły się te problemy
Co udało mi się zrobić.
1. przepytałem sterownik - 1 mignięcie - brak uszkodzeń (ktoś grzebał już przy tech kablach ponieważ gniazdo 5 było puste a kabel znalazłem podklejony taśmą do innej wiązki/nie robota tych ostatnich mechaników - tak było od kiedy mam ten samochód/dalej odnaleziony kabel okazał się złamany więc podpiołem się pod gniazdo nr. 2 pod sterownikiem bezpośrednio)
2. Zdemontowałem, rozebrałem i wyczyściłem styki we włączniku świateł STOP
3. Wymontowałem przekaźnik "srebrny" , prze lutowałem wszystkie połączenia w środku , sprawdziłem bezpieczniki , zastąpiłem uszczelkę która się wysypała sylikonem.
Teraz chce wszystkie styki przepsikać jakimś sprayem poprawiającym przewodność, ale wątpię by to pomogło
Jakieś pomysły?
Edited by mc_qtasface, 08 December 2015 - 17:39.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
ABS/ASD/KONTROLA TRAKCJI |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | TOM0808 |
|
||
[w201] ASD - błąd, kod 8 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub |
|
||
Kontrolka klocków nie zaświeca się |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Kontrolka klocków nie zaświeca się |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
S212 jedna tylną lampa LED świeci słabiej... |
Mercedes C, E i CLK | Qba85 |
|