Skocz do zawartości




- - - - -

[w140] Problem z silnikiem, swap z 3,5 na 3,0 td


15 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 marca 2015 - 18:26

Zerknij na galerię Balbina. Wsadził om606 turbo do w124.



#12 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 04 marca 2015 - 08:35

robertocdx1, Rozumiem kolego, myślałem, że ten silnik da radę wyremontować ale w takim stanie faktycznie bez sensu.

#13 Offline   robertocdx1


  • Postów: 48
  • Na forum od: 16 lut 2014
  • Miejscowość: Reda
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 350TD

Napisano 29 marca 2015 - 22:52

prace trwają, w sumie auto może juz w poniedziałek lub wtorek będzie odpalone.

Generalnie silniki jednak minimalnie się różnią, częśc ostrzętu z 3,5l, jednak wszystko pasuje p&p. Osprzęt jak vacum pompa, trubo (ciut większa w jednostce 3,5), kompresor klimy, pompa wtryskowa przełożone z 3,5 do 3 litrowego, visco z 3litrówki - prawie nówka, wiązka silnika podpięta jednak ta niedługo będzie nowa
(aso nie ma tragedi 1000pln) , rolki i pasek założony, jakbym komuś pokazał to nie połapałby się, zero różnic względem 3,5 litrowej jednostki :)
Zaznaczę, że mowa o swapie om603.97 110kW na om603.96 108kW z w124.

Użytkownik robertocdx1 edytował ten post 29 marca 2015 - 22:56


#14 Offline   BimbeR


  • Postów: 39
  • Na forum od: 02 maj 2014
  • Miejscowość: Bolesławiec
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500 SEL
  • Trzeci Mercedes:W140 420SE
  • Inne auto:W204 C200

Napisano 27 maja 2015 - 00:05

Ponawiam temat :) co myślicie nad swapem z 3.5 na 3.0 ten 177km? Spróbowałbym kupić drugi silnik i skrzynie a do tego 3.0 Włożyć swoją pompę od 3.5 i wykręcić n jakieś 230km. Jak myślicie dobry pomysł?

#15 Offline   Goly_Oi


  • Postów: 361
  • Na forum od: 07 sie 2013
  • Miejscowość: Jamajka
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 3,5 td 1994 cip na 200 koni
  • Inne auto:Opel omega 2,5 td 1996

Napisano 27 maja 2015 - 16:42

Sama pompa cudów nie robi. Wczoraj rozmawiałem ze znajomym na temat pompy jeżeli generuje przykładowo pompa około 300 barów a wtryski maksymalnie puszczają 150 barów to co z tego, że dasz nawet pompę która daje 1000 barów. Oprócz pompy jest szereg innych spraw do wymiany.

Użytkownik Goly_Oi edytował ten post 27 maja 2015 - 16:43


#16 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 maja 2015 - 12:14

Wyświetl postUżytkownik Goly_Oi dnia 27 maja 2015 - 16:42 napisał

wtryski maksymalnie puszczają 150 barów to
A to nie jest punkt otwarcia wtryskiwacza?








Podobne tematy Zwiń