Zerknij na galerię Balbina. Wsadził om606 turbo do w124.
1
[w140] Problem z silnikiem, swap z 3,5 na 3,0 td
Rozpoczęty przez letek, mar 15 2009 21:08
15 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 03 marca 2015 - 18:26
#12
Napisano 04 marca 2015 - 08:35
robertocdx1, Rozumiem kolego, myślałem, że ten silnik da radę wyremontować ale w takim stanie faktycznie bez sensu.
#13
Napisano 29 marca 2015 - 22:52
prace trwają, w sumie auto może juz w poniedziałek lub wtorek będzie odpalone.
Generalnie silniki jednak minimalnie się różnią, częśc ostrzętu z 3,5l, jednak wszystko pasuje p&p. Osprzęt jak vacum pompa, trubo (ciut większa w jednostce 3,5), kompresor klimy, pompa wtryskowa przełożone z 3,5 do 3 litrowego, visco z 3litrówki - prawie nówka, wiązka silnika podpięta jednak ta niedługo będzie nowa
(aso nie ma tragedi 1000pln) , rolki i pasek założony, jakbym komuś pokazał to nie połapałby się, zero różnic względem 3,5 litrowej jednostki
Zaznaczę, że mowa o swapie om603.97 110kW na om603.96 108kW z w124.
Generalnie silniki jednak minimalnie się różnią, częśc ostrzętu z 3,5l, jednak wszystko pasuje p&p. Osprzęt jak vacum pompa, trubo (ciut większa w jednostce 3,5), kompresor klimy, pompa wtryskowa przełożone z 3,5 do 3 litrowego, visco z 3litrówki - prawie nówka, wiązka silnika podpięta jednak ta niedługo będzie nowa
(aso nie ma tragedi 1000pln) , rolki i pasek założony, jakbym komuś pokazał to nie połapałby się, zero różnic względem 3,5 litrowej jednostki
Zaznaczę, że mowa o swapie om603.97 110kW na om603.96 108kW z w124.
Użytkownik robertocdx1 edytował ten post 29 marca 2015 - 22:56
#14
Napisano 27 maja 2015 - 00:05
Ponawiam temat co myślicie nad swapem z 3.5 na 3.0 ten 177km? Spróbowałbym kupić drugi silnik i skrzynie a do tego 3.0 Włożyć swoją pompę od 3.5 i wykręcić n jakieś 230km. Jak myślicie dobry pomysł?
#15
Napisano 27 maja 2015 - 16:42
Sama pompa cudów nie robi. Wczoraj rozmawiałem ze znajomym na temat pompy jeżeli generuje przykładowo pompa około 300 barów a wtryski maksymalnie puszczają 150 barów to co z tego, że dasz nawet pompę która daje 1000 barów. Oprócz pompy jest szereg innych spraw do wymiany.
Użytkownik Goly_Oi edytował ten post 27 maja 2015 - 16:43
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|
|
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|
||
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|