No to niech nie przełącza na test i jeździ normalnie z błędem - jeśli jest olej w zbiorniku to znaczy że pompa pompuje go w układ więc nic nie padnie (jeżeli by mogło od niedoboru płynu). Przy permanentnym błedzie ma zwykłe kombi z tylnym napędem
11
[W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu
Rozpoczęty przez Gość, lis 08 2011 10:21
294 odpowiedzi w tym temacie
#71
Napisano 06 marca 2012 - 23:31
#72 Gość_darul_
Napisano 20 marca 2012 - 11:41
Wracam do tematu.
Dziś próbowałem zdiagnozować usterkę wybłyskując kody błędów ale się nie udało. Kontrolka żarzy się bardziej ale nie reaguje ani na zwarcie 2s. ani na 12-20s.
Znalazłem informację że brak błysków oraz brak reakcji na kasowanie błędów oznacza uszkodzenie:
-brak ciśnienia w układzie hydraulicznym
- uszkodzony czujnik ciśnienia
Dodam jeszcze, że po 2-3 dniach nie odpalania auta, kontrolka 4MATIC gaśnie normalnie, potem mruga jakieś pół minuty i potem zapala się na stałe. Podczas mrugania zauważyłem że pod podwoziem (na wys. pompki centralnego zamka) słychać prztyknięcia które zsynchronizowane są z błyśnięciem kontrolki 4MATIC.
Czy jednoznaczną odpowiedzią jest uszkodzony zawór?
A może powinienem zacząć od przelutowania srebrnego przekaźnika?
Edit:
przekaźnik przelutowany, bez zmian.
Dziś próbowałem zdiagnozować usterkę wybłyskując kody błędów ale się nie udało. Kontrolka żarzy się bardziej ale nie reaguje ani na zwarcie 2s. ani na 12-20s.
Znalazłem informację że brak błysków oraz brak reakcji na kasowanie błędów oznacza uszkodzenie:
-brak ciśnienia w układzie hydraulicznym
- uszkodzony czujnik ciśnienia
Dodam jeszcze, że po 2-3 dniach nie odpalania auta, kontrolka 4MATIC gaśnie normalnie, potem mruga jakieś pół minuty i potem zapala się na stałe. Podczas mrugania zauważyłem że pod podwoziem (na wys. pompki centralnego zamka) słychać prztyknięcia które zsynchronizowane są z błyśnięciem kontrolki 4MATIC.
Czy jednoznaczną odpowiedzią jest uszkodzony zawór?
A może powinienem zacząć od przelutowania srebrnego przekaźnika?
Edit:
przekaźnik przelutowany, bez zmian.
#73 Gość_darul_
Napisano 27 kwietnia 2012 - 21:34
Panowie, da radę wsadzić do 4MATA zaciski czterotłoczkowe?
#74
Napisano 27 kwietnia 2012 - 22:39
w 4maticu są z drugiej strony piasty, tak samo jak w w140 i w210. Trzeba przymierzyć.
#75 Gość_darul_
Napisano 28 kwietnia 2012 - 12:49
Wiem. Może ktoś mierzył?
Mam zamiar dopiero nabyć zaciski.
Mam zamiar dopiero nabyć zaciski.
#76
Napisano 28 kwietnia 2012 - 13:09
Może na dniach będę miał zaciski od w140 280 to przymierzę.
#77
Napisano 28 kwietnia 2012 - 22:57
pasują,ja mam takie
Użytkownik semil05 edytował ten post 28 kwietnia 2012 - 22:58
#80
Napisano 01 maja 2012 - 17:42
Heble od m104 tylko założony lewy na prawe koło ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
[CE124 300E] czy warto iść w tym kierunku ? |
Modyfikacje,Tuning | SLA |
|
||
Szyber zamyka się po centymetrze |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gwe201 |
|
||
Sprawdzenie numerow czesci do danego modelu. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matjag556 |
|
||
[W201] z klimatyzacją. Podciśnieniowe sterowanie obiegiem zamkniętym i nawiewami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|