bujanie silnikiem,pompa? 2.5 D
#11
Napisano 03 lipca 2014 - 12:18
W wiekszości warsztatów powinni to zrobić za darmo ( przynajmniej u mnie w 3mieście tak jest ) tylko wiadomo trzeba je sobie wymontować, być może leją...... dobra cofam to wszystko, przecież regenerowałeś wtryski!
Udaj się do dobrego pompiarza i wszystkiego sie dowiesz, być może pompa nie równo podaje paliwo na wtryski i dlatego Ci się silnik telepie..
#12
Napisano 04 lipca 2014 - 07:44
Obroty mam kolego coś koło tego jak napisałeś czyli około 740rpm.
#13
Napisano 04 lipca 2014 - 10:31
Ten przebieg to na pewno prawdziwy? Skąd Wy bierzecie takie auta z takimi przebiegami?
#14
Napisano 04 lipca 2014 - 15:04
Muśnij mu lekko pedałem tak do ok. 850 obr / min, jak przestanie telepać to podwyższ obr. lekko na pompie i gotowe, robota w 15 min.
#15
Napisano 04 lipca 2014 - 16:20
Bujanie silnika widziałem w w124 na taksówkach, w których niejednokrotnie licznik kręcił drugi raz. Bujało albo przez kompresję albo przez łańcuch rozrządu.
Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 04 lipca 2014 - 16:23
#16
Napisano 04 lipca 2014 - 17:06
Użytkownik jaszek7777 dnia 04 lipca 2014 - 10:31 napisał
Najpewniej kompresja na 1 lub 2 garach znacząco różni się od pozostałych(pow. 30%)-ale to jesteś w stanie stwierdzić
jak to pomierzysz.Przecież to chyba nie jest lot na księżyc? Jedyna wiarygodna metoda na ewentualne potwierdzenie lub wykluczenie.Jak nie masz dostępu do manometru lub nie wiesz jak sie do tego zabrać,to jedź do kogoś kto ma pojęcie.
Druga sprawa,to pisałeś,że robiłeś końcówki wtryskiwaczy pytanie kto Ci to robił i w jaki sposób oraz jakie wsadzono końcówki.
Jeśli inne niż WZM, Monark czy osławiony Bosch ,ale nie z krainy Bollywood albo w trakcie roboty był syf i pozamieniane części poszczególnych wtryskiwaczy, to też może być problem-po prostu nie działa jak powinno i źle zapodaje. Tutaj na materiałach się nie oszczędza.Wsadzisz g., za chwilę g. masz
Tak samo poduszki ,żadne Hansy Priesy,Toprany,Maxgeary itp- to w ogóle nie jest ta guma,tylko przypomina ją kształtem.Ja robię tylko raz-więc wybrałem Lemfordera.Może jeszcze poszedłbym w Febi, ale jak cieniej byłoby z kasą.
W drugiej mam ori-poprzedni właściciel zmieniał 7 lat temu/mam fakturę/ i co? 150kkm i nic Ale kosztowały, niestety.
Zbyt pochopnie poduszek nie ma co wymieniać tylko też, dobrze zdiagnozować.Jak ktoś się uparł i nie sprawdził na aucie-to jak ma na wierzchu można zrobić to tak:
Skuteczne bo u mnie lewa miała 10 a prawa 11-mierzone suwmiarką Ważne również: odpowiednie poduszki do odpowiedniego silnika, a nie pierwszy lepszy numer,bo np. o 35 zł/szt tańsze
Jeśli w tej kolejności zrobisz badania diagnostyczne i potwierdzisz lub wykluczysz, to na ostatnim miejscu bierz się za pompę-
chociaż i tak wielu manewrów z mocno zużytą nie będzie.Tzn będzie, ale szkoda kasy, bo dobrego i taniego pompiarza ze świecą szukać i jeszcze to samo z częściami/ raczej opcja z 2 pomp jedna albo podmianka/
Użytkownik aarmir edytował ten post 04 lipca 2014 - 17:32
#17
Napisano 04 lipca 2014 - 19:41
#18
Napisano 04 lipca 2014 - 20:29
Użytkownik markslew dnia 04 lipca 2014 - 15:04 napisał
Muśnij mu lekko pedałem tak do ok. 850 obr / min, jak przestanie telepać to podwyższ obr. lekko na pompie i gotowe, robota w 15 min.
bez urazy... ale to chyba nie jest żadne rozwiązanie, no chyba że koleś chce sprzedać auto
#19
Napisano 04 lipca 2014 - 22:10
Obroty są w normie napewno,nie ma co podwyższać obrotów po to aby nie czuć telepanie,nie chcę oszukiwać samego siebie
Poprostu chyba wyjmę jeszcze raz wtryski i zawiozę do pompiarza ,niech sprawdzi to jeszcze raz.
Jak się wkurzę to kupię drugi silnik,z możliwością sprawdzenia i będzie po kłopocie
a skąd biorą niektórzy auta tego typu z przebiegiem 400tys? -ja swój kupiłem od pierwszego właściciela,więc wierzę w ten przebieg
W niedzielę zajrzę dopiero pod maskę,postaram się ocenić co i jak,a może łapie gdzieś lewe powietrze do paliwa... W poniedziałek wywalę wtryski na stół i do pompiarza.
jeśli np. wtryski się ustawi tzn.wyreguluje ciśnienie to nie ma znaczenia jeżeli włoży się na pierwszy cylinder wtrysk należący do piątego ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124]OM603 bujanie silnika, kołysanie przodu auta, przygasanie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kamikaze_dragon |
|
|
|
[w201] bujanie na prostej drodze |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gulin |
|
||
Tylne zawieszenie, dziwne bujanie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | spokoemil |
|
||
Astra NIE GSi - taczka na niedzielne sporadyczne bujanie |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | Matyjas |
|
||
[w201] Bujanie tyłem samochodu. Pomocy!!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Maxiu11987 |
|