Wszystkie przewody mam orginalne. Te od gruszek nie są nawet tak bardzo zardzewiałe.
Czyli jakbym wymienił te siłowniki, złożył wszystko do kupy to byłoby:
Usuwam ze zbiorniczka stary płyn (wymieniam przy okazji wężyk), zalewam nowy, odpalam i zwiększam ciśnienie w układzie i odpowietrzam tylko na regulatorze, si?
Czekam na nową dostawę w 4cars, bo na razie tych sachsów nie ma...i tutaj mam znów pytanie: Czy warto kupić nowe (te które mam podobno są z pierwszego montażu-duża siódemka) czy, jeśli obecne są suche, bez wycieków, poszukać po miejscowych ogłoszeniach jakiś starych, ale z dobrymi dolnymi mocowaniami? I po prostu wymienić same te sworznie, które się wykręca? Jak myślicie?
2
311 odpowiedzi w tym temacie
#251
Napisano 06 marca 2014 - 22:55
#252
Napisano 07 marca 2014 - 12:08
Mocowania lepiej na swoich zrobić .jest taka firma z Gdańska co robią siłowniki a nawet gruszki. Nazwa to "NAGENGAST".Znajdziesz adres w necie.
#253
Napisano 07 marca 2014 - 13:44
Czytałem o tej firmie i wiem, że regenerują...mechanik jednak się trochę na to skrzywił, mówiąc, że jak porządnie, to nowe i że regeneracja starcza na pewien (krótszy) czas.
Ale, przypomniało mi się, że mam pdf "Sam naprawiam w124", i znalazłem parę stron o nivo, wyciąłem i proszę:
Ale, przypomniało mi się, że mam pdf "Sam naprawiam w124", i znalazłem parę stron o nivo, wyciąłem i proszę:
#254
Napisano 18 maja 2014 - 22:29
Witam,
mam pytanie dotyczące regenercji. Czytałem wiele w temacie regeneracji nivo lub wymiany.
Czy ktoś może pochwalić się dłuższym okresem regeneracji siłowników lub gruszek niż 3 lata.
Właśnie przymierzam się do wymiany i chyba nikt dłużej nie trzymał samochodu po regeneracji nivo?
mam pytanie dotyczące regenercji. Czytałem wiele w temacie regeneracji nivo lub wymiany.
Czy ktoś może pochwalić się dłuższym okresem regeneracji siłowników lub gruszek niż 3 lata.
Właśnie przymierzam się do wymiany i chyba nikt dłużej nie trzymał samochodu po regeneracji nivo?
#255
Napisano 18 maja 2014 - 23:04
Gruszek się nie regeneruje, o ile wiem, kupujesz najlepiej nowe w cenie ok 250-300zł/szt. Co do regeneracji siłowników nie wiem, bo nie mam jeszcze z tym kłopotów (przebieg ori 300tys km)
#256
Napisano 23 maja 2014 - 20:50
Dzięki,
to może ktoś podpowie -miałem do wyboru Febi lub Corteco.
Wziąłem Febi po 280pln chociaż jak poszukałem później na:
http://forum.mercedesclub...her-bulleneier/
http://mercedesclubs.de/w...d_instandsetzen
to Niemcy bardziej zakładają Corteco. Czy ktoś zakładał już takie - są lepsze ?
100pln w lewo czy w prawo nie robi mi różnicy jak będę wszystko wymieniał na nowe,
a chciałbym żeby starczyło jak najdłużej...
http://wajbex.pl/partscat...0100011,0100340
to może ktoś podpowie -miałem do wyboru Febi lub Corteco.
Wziąłem Febi po 280pln chociaż jak poszukałem później na:
http://forum.mercedesclub...her-bulleneier/
http://mercedesclubs.de/w...d_instandsetzen
to Niemcy bardziej zakładają Corteco. Czy ktoś zakładał już takie - są lepsze ?
100pln w lewo czy w prawo nie robi mi różnicy jak będę wszystko wymieniał na nowe,
a chciałbym żeby starczyło jak najdłużej...
http://wajbex.pl/partscat...0100011,0100340
#257
Napisano 25 maja 2014 - 11:34
Witam
Szykuje się do zakupu w124 w nadwoziu kombi stąd mam takie pytanko. Czy każdy kombiak spod znaku gwiazdy ma fabrycznie zamontowane nivo? Bo nie ukrywam że chciałbym kupić bez, jednak chcę wiedzieć czy wgle jest szansa żeby znaleźć bez. Jakiś wielkich tonaży raczej przewozić nie będę stąd wydaje mi się ono zbędne, a jak coś się z tym nivem spierdzieli to koszty koszty...
Szykuje się do zakupu w124 w nadwoziu kombi stąd mam takie pytanko. Czy każdy kombiak spod znaku gwiazdy ma fabrycznie zamontowane nivo? Bo nie ukrywam że chciałbym kupić bez, jednak chcę wiedzieć czy wgle jest szansa żeby znaleźć bez. Jakiś wielkich tonaży raczej przewozić nie będę stąd wydaje mi się ono zbędne, a jak coś się z tym nivem spierdzieli to koszty koszty...
#258
Napisano 25 maja 2014 - 12:38
Jeju, przyjacielu, mam 2 szt kombi, w obu gruszki musiałem po 200 tys km wymieniać. Miałem wcześniej C5. Uważam, że w MB komfort lepszy. Jak szukasz dobrego auta i masz monetę, to sprzedam ci moją 250D20V kombi z 1996r. za 16500, albo 300D24V z 1995r. za 15 tys zł. Oba kombi srebrne. Odezwij się jak jesteś poważnie zainteresowany, bo pytaczy i apaczy mam dość.
#259
Napisano 25 maja 2014 - 13:17
po pierwsze nie ten dział ze ogłoszeniem...
po drugie nie każde kombi ma NIVO. Występują też normalne wersje, a także można samemu wymienić na normalne zawieszenie bo wszystko pasuje od normalnego.
C5 nie jest złym autem, bardzo komfortowe o ile jest zadbane jak i Mercedes.
Wiadomo w Mercu wsiadając do niego to tak jakbyś wsiadał do babci na wersalkę
Aby był dobry komfort z NIVO trzeba je dobrze wyregulować. Zawsze będą trochę sztywniejsze niż zwykłe amorki, ale ma to swoje atuty:
* sztywniejszy przy szybszej jeździe
* bezpieczniej wchodzi się w zakręty, bo nie wychyla się na boki ( co jest bardzo odczuwalne przy normalnym klasycznym zawieszeniu )
po drugie nie każde kombi ma NIVO. Występują też normalne wersje, a także można samemu wymienić na normalne zawieszenie bo wszystko pasuje od normalnego.
C5 nie jest złym autem, bardzo komfortowe o ile jest zadbane jak i Mercedes.
Wiadomo w Mercu wsiadając do niego to tak jakbyś wsiadał do babci na wersalkę
Aby był dobry komfort z NIVO trzeba je dobrze wyregulować. Zawsze będą trochę sztywniejsze niż zwykłe amorki, ale ma to swoje atuty:
* sztywniejszy przy szybszej jeździe
* bezpieczniej wchodzi się w zakręty, bo nie wychyla się na boki ( co jest bardzo odczuwalne przy normalnym klasycznym zawieszeniu )
#260
Napisano 25 maja 2014 - 13:27
Panie kolego. Według epc wszystkie kombiaki mają NIVO.
Po drugie NIVO wcale nie jest sztywniejesze, chyba że są gruchy wywalone.
Po trzecie, NIVO wcale nie zostało zrobione po to żeby tony w bagażniku wozić, tylko po to żeby trzymać poziom przy normalnym załadunku. Terakota nie jedno NIVO na tym forum zabiła.
Po czwarte, z NIVO wcale nie ma takiego dużego problemu. Raz zrobione będzie działać. Sam naprawialem i moge powiedzieć, że warto mieć sprawne.
Po drugie NIVO wcale nie jest sztywniejesze, chyba że są gruchy wywalone.
Po trzecie, NIVO wcale nie zostało zrobione po to żeby tony w bagażniku wozić, tylko po to żeby trzymać poziom przy normalnym załadunku. Terakota nie jedno NIVO na tym forum zabiła.
Po czwarte, z NIVO wcale nie ma takiego dużego problemu. Raz zrobione będzie działać. Sam naprawialem i moge powiedzieć, że warto mieć sprawne.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | scOti |
|
||
[w201/w124] Silnik szyberdachu - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | yanoq |
|
||
[M104] Napinacz paska sprawdzenie czy do wymiany. |
Mercedes S, CL i SEC | cineqm |
|
|
|
[S124] problem z nivo |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryko124 |
|
||
[W201] Regulacja świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | majkel |
|