2
311 odpowiedzi w tym temacie
#301
Napisano 02 października 2019 - 20:42
A próbowałeś jechać z obciążeniem krótki odcinek
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#302
Napisano 03 października 2019 - 20:55
Użytkownik OSTRY2500 dnia 02 października 2019 - 20:42 napisał
A próbowałeś jechać z obciążeniem krótki odcinek
Nie ale jakie to ma znaczenie czy jadę zy stoję. Na postoju kręciłem go do 2000tys/obrotów i nic.
Dlatego wydaje mi się, że coś jest źle ustawione ale co ja nie znam punktów neutralnych
#303
Napisano 04 października 2019 - 06:36
Takie znaczenie bo możesz mieć luz w regulatorze i stabilizator musi pracować w większym stopniu żeby poruszać regulatorem
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#304
Napisano 04 października 2019 - 20:01
Użytkownik OSTRY2500 dnia 04 października 2019 - 06:36 napisał
Takie znaczenie bo możesz mieć luz w regulatorze i stabilizator musi pracować w większym stopniu żeby poruszać regulatorem
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
nie będę tutaj pracy dyplomowej pisał.
Proszę tylko o wskazanie punktów neutralnych jak powinno być ustawione cięgno od regulatora oraz na stabilizatorze ??
#305
Napisano 04 października 2019 - 20:38
Patrzyłem na grafice w Google to każde ciegno jest inaczej ustawione bo ustawiasz tak jak Ci pasuje a jak nikt nigdy u ciebie nie grzebal to masz orginal. Wiele czynników wpływa na poziom luzy w zawieszeniu (stabilizatorze) bo on steruje poziomowaniem może regulator już zużyty nie działa tak precyzyjnie.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#307
Napisano 06 października 2019 - 06:07
Z kosmosu. Ty sam niewiesz czego chcesz tylko krytykujesz i krytykujesz zamknij temat najlepiej bo nikt ci nie dogodzi
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#308
Napisano 06 października 2019 - 18:59
Ostry2500
cz TY umiesz czytać ze zrozumieniem ??
Pytam,o punkty neutralne jak powinny być ustawione chyba ktoś to jakoś ustawia fabrycznie.
A co do dogadzania to mi dogadza moja żona i to nieźle więc innego dogadzania nie potrzebuje.
cz TY umiesz czytać ze zrozumieniem ??
Pytam,o punkty neutralne jak powinny być ustawione chyba ktoś to jakoś ustawia fabrycznie.
A co do dogadzania to mi dogadza moja żona i to nieźle więc innego dogadzania nie potrzebuje.
#309
Napisano 08 czerwca 2020 - 18:23
Witam serdecznie wszystkich znawców tematu, czy byłby ktoś w stanie podać indeks zamówieniowy do przewodu z wężykiem, który łączy tylny most z regulatorem od nivo? jest tam taka metalowa rurka długości pół metra i do tej rurki z jednej strony podpięty jest krótki wężyk. Chodzi o silnik 3,0td z 95r. Dodam, że przy wersji 2,5 tego połączenia nie ma wcale.
Mile widziany schemat układu z rozpiską elementów.
Z góry dzięki, pozdrawiam
Mile widziany schemat układu z rozpiską elementów.
Z góry dzięki, pozdrawiam
#310
Napisano 04 lutego 2023 - 15:18
Witam,
Mam w124 z NIVO i ciekawą przypadłością.
Mianowicie, jak postawię go na nierówności np. krawężnik jedną stroną to przestaje mi działać NIVO (jest niżej i mega twardy, nieprzyjemny). Jak odepnę śrubę rzymską i poruszam dźwginią to ładnie podnosi i opuszcza i potem nivo trzyma dopóki nie postawię na nierównym. Co ciekawe w momencie kiedy przestaje działać to słyszę z okolicy prawego tylnego pasażera dziwne dźwięki, tak jakby ktoś stukał raz na parę sekund w butle. Przeczytawszy te wątki wydaje mi się, że jakby siedziały gruchy, to nie zależałaby sprawność układu od nierównego stania? Proszę o nakierowanie, gdyż nie mam dostępu do kanału, więc to co od spodu robię to w spartańskich warunkach najeżdżając na krawężnik tyłem, więc mam słaby dostęp. Nie znalazłem mechanika który zabrałby się za to. Jeśli ktoś ma speca od NIVO w okolicy Wrocławia to będę wdzięczny za polecenie (Wroneckiego nie polecajcie, jemu się już nie chce). Na dole jest link z VIDEO na którym moje podejrzenie wzbudziła wyrobiona(?) śruba rzymska.
Odpowietrznik z trudem odkręciłem i na tyle ile odpowietrzałem hamulce to NIVO według mnie nie jest zapowietrzone. Leci sam płyn, nie słychać żadnego syczenia.
https://youtube.com/...E?feature=share
Mam w124 z NIVO i ciekawą przypadłością.
Mianowicie, jak postawię go na nierówności np. krawężnik jedną stroną to przestaje mi działać NIVO (jest niżej i mega twardy, nieprzyjemny). Jak odepnę śrubę rzymską i poruszam dźwginią to ładnie podnosi i opuszcza i potem nivo trzyma dopóki nie postawię na nierównym. Co ciekawe w momencie kiedy przestaje działać to słyszę z okolicy prawego tylnego pasażera dziwne dźwięki, tak jakby ktoś stukał raz na parę sekund w butle. Przeczytawszy te wątki wydaje mi się, że jakby siedziały gruchy, to nie zależałaby sprawność układu od nierównego stania? Proszę o nakierowanie, gdyż nie mam dostępu do kanału, więc to co od spodu robię to w spartańskich warunkach najeżdżając na krawężnik tyłem, więc mam słaby dostęp. Nie znalazłem mechanika który zabrałby się za to. Jeśli ktoś ma speca od NIVO w okolicy Wrocławia to będę wdzięczny za polecenie (Wroneckiego nie polecajcie, jemu się już nie chce). Na dole jest link z VIDEO na którym moje podejrzenie wzbudziła wyrobiona(?) śruba rzymska.
Odpowietrznik z trudem odkręciłem i na tyle ile odpowietrzałem hamulce to NIVO według mnie nie jest zapowietrzone. Leci sam płyn, nie słychać żadnego syczenia.
https://youtube.com/...E?feature=share
Użytkownik PowitanieSlonca edytował ten post 04 lutego 2023 - 15:20
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | scOti |
|
||
[w201/w124] Silnik szyberdachu - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | yanoq |
|
||
[M104] Napinacz paska sprawdzenie czy do wymiany. |
Mercedes S, CL i SEC | cineqm |
|
|
|
[S124] problem z nivo |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryko124 |
|
||
[W201] Regulacja świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | majkel |
|