#41
Napisano 03 października 2013 - 15:02
#42
Napisano 06 października 2013 - 14:45
Użytkownik biszkopt edytował ten post 06 października 2013 - 14:47
#43
Napisano 06 października 2013 - 19:09
Użytkownik biszkopt dnia 06 października 2013 - 14:45 napisał
Jaki typ VW ? Jaki alternator ? Masz zdjęcie tego klucza ?
Użytkownik biszkopt dnia 06 października 2013 - 14:45 napisał
Racja... a jaki ten moment ? Bo też czeka mnie ta wymiana bo poci się tam lekko.
#44
Napisano 06 października 2013 - 20:32
Natomiast moment dokręcania, podają 35Nm.
Najlepiej zobrazowany materiał uszczelnienia sekcji:
http://www.peachpart...alve-seals.html
#45
Napisano 06 października 2013 - 22:12
#47
Napisano 07 października 2013 - 10:20
Jest jeszcze konieczność rozwiercenia całości tak żeby króciec który wykręcamy swobodnie wszedł w nasz klucz. Fotkę mam, ale jakość kiepska.
#48
#49
Napisano 09 października 2013 - 13:21
Użytkownik markslew dnia 06 października 2013 - 23:18 napisał
#50
Napisano 14 grudnia 2013 - 13:42
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Dziwne dźwięki przy równej jeździe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
W201 pomoc przy swapie |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|