fajne są takie galerie ku pokrzepieniu serc Znak, że komuś się chce i ma serce do tego auta U mnie też była walka z rudą ,ale nie w takim zakresie jak u Ciebie, pełen szacun
1
[S124] ryan_ab 300TD 1989
Rozpoczęty przez ryan_ab, cze 07 2014 16:22
22 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 09 czerwca 2014 - 21:44
#12
Napisano 13 czerwca 2014 - 10:20
Szacuneczek za wkład w gwiazdę. Powiedz jakie środki użyłeś do zabezpieczenie blachy, tzn. jaki podkład, antykorozje?
#13
Napisano 13 czerwca 2014 - 15:26
Wszystko ładnie, full roboty bo robię tak swojego czarnego..... jednak wąska listwa miała inną tapicerkę, brak listew w dece rozdzielczej, i przyciski od klimy wystają za bardzo.
Podaj teraz kosztorys...
Podaj teraz kosztorys...
Użytkownik majsterus edytował ten post 13 czerwca 2014 - 15:35
#14
Napisano 16 czerwca 2014 - 13:54
Użytkownik majsterus dnia 13 czerwca 2014 - 15:26 napisał
Wszystko ładnie, full roboty bo robię tak swojego czarnego..... jednak wąska listwa miała inną tapicerkę, brak listew w dece rozdzielczej, i przyciski od klimy wystają za bardzo.
Podaj teraz kosztorys...
Podaj teraz kosztorys...
Co do tapicerki, pisałem przy zdjęciach, że trafił mi się fajny komplet w dobrej cenie więc wszystko przełożyłem.
Stwierdziłem, że jak będzie trzeba to wrócę do swojej oryginalnej, a ta z drugiej serii jest poprostu ładniejsza:) Więcej drewna i to w lepszym stanie od mojego.
Co do przycisków od klimy? Nie wiem po czym wnosisz że wystają, takie są poprostu...
O kosztach wolę nie dyskutować
Użytkownik Jarek151900 dnia 13 czerwca 2014 - 10:20 napisał
Szacuneczek za wkład w gwiazdę. Powiedz jakie środki użyłeś do zabezpieczenie blachy, tzn. jaki podkład, antykorozje?
Podkład szedł epoksydowy, antykorozje dobierał mój lakiernik też. Z novola miał sporo materiału, ale szczerze to nie wnikałem co dokładnie lał w profile i jakiego barana położył na podwozie. Ważne że jest wyczyszczone i zakonserwowane. Za 2-3 lata poprawię znowu, chociaż i tak nie planuje nim w zime jeździć, stoi w garażu:)
#15
Napisano 16 czerwca 2014 - 17:29
właśnie nie są, wystają Ci za bardzo. mam II serię i mam eklasę i tam tak nie wystają.
#16
Napisano 16 czerwca 2014 - 18:14
Ok dzięki za sugestie. Będę ściągał te panele drewniane za jakiś czas, chce to wszystko odnowić - przyjże się sprawie:)
#17
Napisano 21 września 2014 - 09:26
Tutaj należy się uznanie za wprawne oko kolegi majsterus.
Okazało się że klima jest dokładana Diavia. Eh, potrafi napsuć krwi:)
Ostatnio walczyłem z wyciekiem płynu chłodniczego, pojedyncze krople pod samochodem w okolicy odpływu z parownika.
Forum pomogło że to zapewne nagrzewnica, na tyle ile można stwierdziłem że to prawdopodobne. Wniosek? Rozbiórka deski.
Po kilku godzinach pracy ukazał mi się widok:
Następnie pojechałem do mechanika, który już z racji na doświadczenie miał wprawnie wymienić nagrzewnice, dobrać odpowiednią (bo mam czarną skrzynię z Diavia) - ok, jest włożony Behr.
Przyjeżdżam do garażu, a na drugi dzień krople znowu w tym samym miejscu. Wróciłem z powrotem, wziął na podnośnik i ogląda:
cieknie brok silnika w okolicach skrzyni. Podobno bez wyjęcia silnika nie da się tego wymienić...
Miał ktoś z tym doświadczenie w OM603 ?
Okazuje się że rozbiórka deski nie była tak całkiem na marne - mam nową nagrzewnicę to po pierwsze;p
Po drugie zrobiłem sobie podłączenie wzmacniacza, nowe kable itd:)
A po trzecie - znaleziono korozje pod nagrzewnicą (ściana grodziowa) przez ktorą wlewa się woda do wnętrza - całość znowy do wyjęcia, rozebrane podszybie i czekam na spawacza.
Ci którzy myślą, że przy starym samochodzi wystarczy zmienić olej i jeździć, są w błędzie - zawsze jest co robić, nawet niepozorna kropla płynu chłodniczego może skutować rozebraniem połowy auta i kosztowną naprawą, więc zastanówcie się przed zakupem:)
Okazało się że klima jest dokładana Diavia. Eh, potrafi napsuć krwi:)
Ostatnio walczyłem z wyciekiem płynu chłodniczego, pojedyncze krople pod samochodem w okolicy odpływu z parownika.
Forum pomogło że to zapewne nagrzewnica, na tyle ile można stwierdziłem że to prawdopodobne. Wniosek? Rozbiórka deski.
Po kilku godzinach pracy ukazał mi się widok:
Następnie pojechałem do mechanika, który już z racji na doświadczenie miał wprawnie wymienić nagrzewnice, dobrać odpowiednią (bo mam czarną skrzynię z Diavia) - ok, jest włożony Behr.
Przyjeżdżam do garażu, a na drugi dzień krople znowu w tym samym miejscu. Wróciłem z powrotem, wziął na podnośnik i ogląda:
cieknie brok silnika w okolicach skrzyni. Podobno bez wyjęcia silnika nie da się tego wymienić...
Miał ktoś z tym doświadczenie w OM603 ?
Okazuje się że rozbiórka deski nie była tak całkiem na marne - mam nową nagrzewnicę to po pierwsze;p
Po drugie zrobiłem sobie podłączenie wzmacniacza, nowe kable itd:)
A po trzecie - znaleziono korozje pod nagrzewnicą (ściana grodziowa) przez ktorą wlewa się woda do wnętrza - całość znowy do wyjęcia, rozebrane podszybie i czekam na spawacza.
Ci którzy myślą, że przy starym samochodzi wystarczy zmienić olej i jeździć, są w błędzie - zawsze jest co robić, nawet niepozorna kropla płynu chłodniczego może skutować rozebraniem połowy auta i kosztowną naprawą, więc zastanówcie się przed zakupem:)
#19
Napisano 25 maja 2015 - 20:59
Świetna robota! Pogratulować samozaparcia i chęci. Teraz to już tylko bezawaryjnego użytkowania życzyć.
#20
Napisano 25 maja 2015 - 22:18
Mega projekt,super efekt. Tylko picowac i garazowac po takich przygodach czuje ze zostanie na zawsze u Ciebie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
BMW E34 520i 1989 |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | inutile |
|
|
|
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
[W201] Lukasz1990Orange 2.0E 1989r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Lukasz1990Orange |
|