Błędy wracają po usunięciu?
10
[W140] 600SEL - droga do perfekcji
Rozpoczęty przez Kubasz, gru 23 2015 14:47
133 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 30 grudnia 2015 - 23:39
#22
Napisano 31 grudnia 2015 - 09:59
Witam
wczoraj powalczyłem z silnikiem wieczorem i sprawa ma się następująco. Zdjąłem kopułki i sprawdziłem wszystkie przewody zapłonowe z kopułki do świec multimetrem i wszystkie okazały się sprawne jednak styki w kopułkach miały dużą ilość nalotu. Oczyściłem styki i jeszcze dla pewności włożyłem jakąś starą świecę zapłonową do przewodów które przychodzą do kopułek z cewek zapłonowych. Chciałem mieć pewność że cewki działają. Odłączyłem wiązkę wtryskiwaczy i zakręciłem silnikiem. Świece pięknie strzelały iskrami poskładałem wszystko i odpaliłem silnik. Ledwo ledwo się uruchomił bo bateria już słaba ale pracuje aksamitnie równo.
W związku z tym że odłączyłem wiązkę silnikową na czas sprawdzenia iskry oba sterowniki LH pewnie zapisały sobie mnóstwo błędów ale na tym etapie to już właściwie nie ważne bo wiadomo że silnik jest sprawny. Wykasuję je jak będę miał trochę wolnego czasu
wczoraj powalczyłem z silnikiem wieczorem i sprawa ma się następująco. Zdjąłem kopułki i sprawdziłem wszystkie przewody zapłonowe z kopułki do świec multimetrem i wszystkie okazały się sprawne jednak styki w kopułkach miały dużą ilość nalotu. Oczyściłem styki i jeszcze dla pewności włożyłem jakąś starą świecę zapłonową do przewodów które przychodzą do kopułek z cewek zapłonowych. Chciałem mieć pewność że cewki działają. Odłączyłem wiązkę wtryskiwaczy i zakręciłem silnikiem. Świece pięknie strzelały iskrami poskładałem wszystko i odpaliłem silnik. Ledwo ledwo się uruchomił bo bateria już słaba ale pracuje aksamitnie równo.
W związku z tym że odłączyłem wiązkę silnikową na czas sprawdzenia iskry oba sterowniki LH pewnie zapisały sobie mnóstwo błędów ale na tym etapie to już właściwie nie ważne bo wiadomo że silnik jest sprawny. Wykasuję je jak będę miał trochę wolnego czasu
#23
Napisano 31 grudnia 2015 - 10:41
Jak tak patrze na ten temat to nasuwa mi się mysl, ze u siebie mam albo uszkodzona prawą przepływke lub jej instalacje...Fajnie, ze tak szybko udalo Ci sie uporać z takim problemem.
#25
Napisano 31 grudnia 2015 - 16:48
Tutaj film zaraz po uruchomieniu. Przepraszam za taki dziwny odwrócony obraz. Przypalony zderzak jest efektem testowania samochodu przez warsztat w Niemczech. Podobno poszedł żywy ogień z rury wydechowej
https://youtu.be/kAtzKHmlwzQ
Tutaj już po wyprowadzeniu samochodu na podwórko
https://youtu.be/arOZRIihOvI
https://youtu.be/kAtzKHmlwzQ
Tutaj już po wyprowadzeniu samochodu na podwórko
https://youtu.be/arOZRIihOvI
#26
Napisano 31 grudnia 2015 - 17:13
Dobra robota Chciałbym zobaczyć ten ogień na żywo... ciekawe jak na to katalizatory i reszta wydechu ?? Wydaje mi się że musieli ostro go cisnąć(i to nie kilka sekund) że aż tak się zderzak stopił... ;/
#27
Napisano 31 grudnia 2015 - 20:10
A myślałem, że mój dymi... Jednak widzę że ten typ tak ma. Albo po prostu dawno benzyną nie jeździłem. Fajnie chodzi. Delikatnie faluje czy mi się wydaje? U mnie na elektronicznych zegarach widać 20-30 obrotów wahadła a chodzi praktycznie tak samo jak ten. Błędy jakieś wracają?
#28
Napisano 31 grudnia 2015 - 21:31
Tam już katalizatory są stopione, skoro dopalanie było w tłumiku końcowym. Kubasz ile to ma do setki??
No i dźwięk tez fajny Jak w samolocie
No i dźwięk tez fajny Jak w samolocie
#29
Napisano 31 grudnia 2015 - 23:03
Szczerze boje się Mercedesa 600, szacun za pasję i wiedzę, rozwijaj się dalej w tym co robisz
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Impex 600SEL 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | impex |
|
||
[W140] Kubasz 600SEL '93 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Kubasz |
|
||
[W124] - ile wytrzymuje wspornik drążka na Polskich drogach |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | PiotrGo |
|
||
OT wydzielone z [W140] Impex 600SEL 1992 |
HydePark | majsterus |
|
||
600SEL kilka pytań |
Mercedes S, CL i SEC | impex |
|
|