ja też mam u siebie i jestem zadowolony w 100% z tego nabytku
2
311 odpowiedzi w tym temacie
#261
Napisano 25 maja 2014 - 19:23
#262
Napisano 25 maja 2014 - 21:50
Użytkownik JanB dnia 25 maja 2014 - 12:38 napisał
Jak szukasz dobrego auta i masz monetę, to sprzedam ci moją 250D20V kombi z 1996r. za 16500, albo 300D24V z 1995r. za 15 tys zł.
Szanowny kolego. Na tą chwilę to takie ,, monety " które proponujesz nie posiadam . W prawdzie widziałem 2-3 egzemplarze kombi bez nivo jednak wydaje mi się że motory w nich pochodzą z jakiegoś swapu. Znalazłem informację że nivo w kombi było w standardzie więc raczej muszę się z nim pogodzić. Jednak jeżeli mnie przekonacie że układ ten nie jest mocno awaryjny i niedrogi w serwisowaniu to będę spokojniejszy
#263
Napisano 26 maja 2014 - 09:35
słuchaj czy mocno awaryjny.
powiem tak, Mercedes W124 3.0D jest u mnie w rodzinie od jakiś 7 lat, jeszcze do tej pory nie robiłem amorków od NIVA i działają bardo dobrze.
Koszt regeneracji NIVA jest taki sam praktycznie jak za nowy amortyzator, a starcza na dłużej.
Jedyny mankament jaki miałem to wymiana uszczelki od pompy NIVA, bo przepuszczała olej do układu. I to by były całe usterki jakie miałem.
Uszczelka najprawdopodobniej poszła, bo auto trochę się nadźwigało że tak powiem
Osobiście mam ustawione na troszeczkę sztywniejsze, co pomaga mi to w jeździe. Raczej jeżdżę dynamicznie, i NIVO sztywniejsze lepiej zachowuje się w zakrętach, jest jakby to powiedzieć bardziej "pewniejsze"
Biorąc to do "kupy", polecam to zawieszenie w 100% !!
powiem tak, Mercedes W124 3.0D jest u mnie w rodzinie od jakiś 7 lat, jeszcze do tej pory nie robiłem amorków od NIVA i działają bardo dobrze.
Koszt regeneracji NIVA jest taki sam praktycznie jak za nowy amortyzator, a starcza na dłużej.
Jedyny mankament jaki miałem to wymiana uszczelki od pompy NIVA, bo przepuszczała olej do układu. I to by były całe usterki jakie miałem.
Uszczelka najprawdopodobniej poszła, bo auto trochę się nadźwigało że tak powiem
Osobiście mam ustawione na troszeczkę sztywniejsze, co pomaga mi to w jeździe. Raczej jeżdżę dynamicznie, i NIVO sztywniejsze lepiej zachowuje się w zakrętach, jest jakby to powiedzieć bardziej "pewniejsze"
Biorąc to do "kupy", polecam to zawieszenie w 100% !!
#264
Napisano 26 maja 2014 - 18:37
I to co kolega F3ear jest prawdą. Ja też polecam, ale kupując kombi sprawdź dokładnie stan zawieszenia nivo.
#265
Napisano 02 lipca 2014 - 20:49
Witam,
F3ear napisał : "Koszt regeneracji NIVA jest taki sam praktycznie jak za nowy amortyzator, a starcza na dłużej" .
Chyba nie dokońca jest to prawdą - orginał 1szt za ok. 800pln starcza na 27lat (i jeszcze u mnie nie cieknie) oczywiście przy normalnych przebiegach samochodu.
Szukałem na innych forach i dlatego wcześniej się tu też pytałem - po regeneracji siłowników nikt nie trzymał samochodu dłużej niż 4-5lat (chyba że się nie ujawnił).
Pewnie że można za 800pln mieć dwa z przesyłką - ale chyba jak niedługo chcemy się pozbyć auta - no ale wtedy nie jesteśmy już chyba miłośnikiem MB.
F3ear napisał : "Koszt regeneracji NIVA jest taki sam praktycznie jak za nowy amortyzator, a starcza na dłużej" .
Chyba nie dokońca jest to prawdą - orginał 1szt za ok. 800pln starcza na 27lat (i jeszcze u mnie nie cieknie) oczywiście przy normalnych przebiegach samochodu.
Szukałem na innych forach i dlatego wcześniej się tu też pytałem - po regeneracji siłowników nikt nie trzymał samochodu dłużej niż 4-5lat (chyba że się nie ujawnił).
Pewnie że można za 800pln mieć dwa z przesyłką - ale chyba jak niedługo chcemy się pozbyć auta - no ale wtedy nie jesteśmy już chyba miłośnikiem MB.
#266 Gość_krzychuzzz_
Napisano 19 sierpnia 2014 - 08:49
Witam.
Mam mały problem z Nivo.
Sprawa wygląda tak że stuka mi prawy amortyzator czyli wiadomo że do regeneracji/wymiany natomiast jest jeszcze jeden objaw:
https://www.youtube....h?v=j00GqUYjncg
Tu akurat słychać takie syczenie z pukaniem. Czasami jes to samo przerywane syczenie powietrza a czasami głośniejsze stukanie.
Nic nie cieknie, poziom płynu ok.
Po przejechaniu jakiegoś tam dystansu stukanie ustaje i słychać takie jednostajne syczenie czyli tak jak powinno być?
W trakcie jazdy też to słychać i intensywność wzrasta wraz z prędkością samochodu.
Dodatkowo zauważłem że prawa grucha od nivo jest zimna a lewa ciepła.
Samochód nie jest twardy ładnie wybiera nierówności.
Jakieś sugestie co to może być?
Mam mały problem z Nivo.
Sprawa wygląda tak że stuka mi prawy amortyzator czyli wiadomo że do regeneracji/wymiany natomiast jest jeszcze jeden objaw:
https://www.youtube....h?v=j00GqUYjncg
Tu akurat słychać takie syczenie z pukaniem. Czasami jes to samo przerywane syczenie powietrza a czasami głośniejsze stukanie.
Nic nie cieknie, poziom płynu ok.
Po przejechaniu jakiegoś tam dystansu stukanie ustaje i słychać takie jednostajne syczenie czyli tak jak powinno być?
W trakcie jazdy też to słychać i intensywność wzrasta wraz z prędkością samochodu.
Dodatkowo zauważłem że prawa grucha od nivo jest zimna a lewa ciepła.
Samochód nie jest twardy ładnie wybiera nierówności.
Jakieś sugestie co to może być?
#267
Napisano 21 sierpnia 2014 - 10:40
Od niedawna mam mercedesa w124 300d. Wiem że ma blokade dyferenciału i jest do tego pompka a nie wiem czy jest poziomujący się tył czyli nivo(mofo) Ładowność całkowitą ma około 2010kg. Pomóżcie.
Dziękuje.
Dziękuje.
#268
Napisano 21 sierpnia 2014 - 11:18
Jak sedan, to zajrzyj do koła zapasowego - we wnęce w górnej części powinny być dwie gruszki. Jeśli nie ma - no to nie ma nivo.
#269
Napisano 21 sierpnia 2014 - 11:50
Nie ma nivo a ma ładowność 2010kg normalnie chyba takiej nie ma chyba że coś ma wzmacniane?
Użytkownik mecio edytował ten post 21 sierpnia 2014 - 11:56
#270
Napisano 26 sierpnia 2014 - 07:17
a ja mam takie pytanie czy nivo wychodziło w wersji sportline jeżeli tak to jakie różnice były w porównaniu z normalnym zawieszeniem bo chciałbym lekko obniżyc swojego s124 i z przodem wiem ze problemu nie bedzie natomiast z tyłem juz tak
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | scOti |
|
||
[w201/w124] Silnik szyberdachu - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | yanoq |
|
||
[M104] Napinacz paska sprawdzenie czy do wymiany. |
Mercedes S, CL i SEC | cineqm |
|
|
|
[S124] problem z nivo |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryko124 |
|
||
[W201] Regulacja świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | majkel |
|