w prawą ,według wskazówek zegara wzbogacasz .
6
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja
Rozpoczęty przez scOti, maj 27 2009 12:44
205 odpowiedzi w tym temacie
#161
Napisano 04 lutego 2014 - 10:43
#162
Napisano 04 lutego 2014 - 10:47
oki, to już coś do przodu, a może masz jakiś pomysł co mu może dolegać ?
dziś wieczorem przyciągnę biedaka pod dom.
dziś wieczorem przyciągnę biedaka pod dom.
#163
Napisano 04 lutego 2014 - 10:56
trudno powiedzieć :hmm:ale może spała ci ta rurka w kształcie U pod ke -jete
#164
Napisano 04 lutego 2014 - 19:46
Nie kręć tą śrubą !!!! Wymieniałeś KE z jakiego powodu ? w jakim stanie była przepona pod nim i cała odma? Jak regulowałeś i czy wg ? Jeśli pewny jesteś szczelności to zrób diagnostykę i wszystko stanie się jasne z KE to nie ma tak że ty powiesz że ci obroty falują czy coś a ja Ci powiem że przekręć ampola o pół obrotu i będzie ok , bo nie będzie A jak diagnozować KE to pisałem już nie raz i nie dwa na tym forum
#165
Napisano 05 lutego 2014 - 09:24
Wymieniany był bo usuwam lpg z samochodu - kończy się ważność butli, a reduktor też już ma 10 lat = za duża inwestycja.
W starym były powiercone jakiś cuda pod węże lpg.
Regulacja cała wyglądała tak ze przykręciłem śrubę na odmie (po instalacji gazowej).
Samochód normalnie pracował przez 1,5 dnia i nagle echo..
Załapie na 1-2 sekundy i koniec, dopiero po około 5 próbie powtórzy chęć pracy.
W starym były powiercone jakiś cuda pod węże lpg.
Regulacja cała wyglądała tak ze przykręciłem śrubę na odmie (po instalacji gazowej).
Samochód normalnie pracował przez 1,5 dnia i nagle echo..
Załapie na 1-2 sekundy i koniec, dopiero po około 5 próbie powtórzy chęć pracy.
#166
Napisano 05 lutego 2014 - 11:07
Jak to przykręciłeś śrubę na odmie a gdzie się podział ZPD?
#167
Napisano 05 lutego 2014 - 19:25
Zawór powietrza dodatkowego musi być. Tą śrubę wypie*dol i doprowadź wszystko do oryginalnego stanu , teraz wcale się nie dziwię że auto odmawia współpracy
#168
Napisano 07 lutego 2014 - 15:30
Witam, chcialem tylko zapytac o jedna kwestie skoro mowa o regulacji ke-jeta bo nie moge nigdzie znajsc odpowiedzi w FAQ, mianowicie jesli reguluje sklad mieszanki w kominie, to czy po wcisnieci tej sruby celem regulacji auto powinno przygasac?bo u mnie sie tak wlasnie dzieje
#169
Napisano 07 lutego 2014 - 19:09
Kolego jak wciśniesz tą śrubę to auto musi przygasać przylewa go bo wzbogacasz mieszankę. Ten mechanizm regulacji składa się tak jakby z dwóch śrub i sprężynki jak wciśniesz ampolem śrubę ( pokonasz opór sprężynki ) to ta 1 śruba zazębia się z tą drugą i dopiero wtedy się reguluje.
prościej wytłumaczyć nie umiem .
prościej wytłumaczyć nie umiem .
#170
Napisano 07 lutego 2014 - 22:37
Użytkownik Tabaluga dnia 07 lutego 2014 - 15:30 napisał
jesli reguluje sklad mieszanki w kominie, to czy po wcisnieci tej sruby celem regulacji auto powinno przygasac?bo u mnie sie tak wlasnie dzieje
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Nivo - sprawdzenie, regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | akim 42 |
|
|
|
[w201/w124] Silnik szyberdachu - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | yanoq |
|
||
[W201] Regulacja świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | majkel |
|
||
Nowe końcówki wtrysków-czy potrzebna regulacja? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sarbel |
|
||
[W124] Regulacja lub wymiana zamka drzwi kierowcy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|