Skocz do zawartości




* * * * * 1 głosy

[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja


205 odpowiedzi w tym temacie

#161 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 04 lutego 2014 - 10:43

w prawą ,według wskazówek zegara wzbogacasz .



#162 Offline   bjo


  • Postów: 20
  • Na forum od: 24 wrz 2013
  • Miejscowość: Rybnik
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Sonata V6

Napisano 04 lutego 2014 - 10:47

oki, to już coś do przodu, a może masz jakiś pomysł co mu może dolegać ?

dziś wieczorem przyciągnę biedaka pod dom.

#163 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 04 lutego 2014 - 10:56

trudno powiedzieć :hmm:ale może spała ci ta rurka w kształcie U pod ke -jete

#164 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 04 lutego 2014 - 19:46

Nie kręć tą śrubą !!!! Wymieniałeś KE z jakiego powodu ? w jakim stanie była przepona pod nim i cała odma? Jak regulowałeś i czy wg ? Jeśli pewny jesteś szczelności to zrób diagnostykę i wszystko stanie się jasne z KE to nie ma tak że ty powiesz że ci obroty falują czy coś a ja Ci powiem że przekręć ampola o pół obrotu i będzie ok , bo nie będzie :E A jak diagnozować KE to pisałem już nie raz i nie dwa na tym forum ;)

#165 Offline   bjo


  • Postów: 20
  • Na forum od: 24 wrz 2013
  • Miejscowość: Rybnik
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Sonata V6

Napisano 05 lutego 2014 - 09:24

Wymieniany był bo usuwam lpg z samochodu - kończy się ważność butli, a reduktor też już ma 10 lat = za duża inwestycja.
W starym były powiercone jakiś cuda pod węże lpg.
Regulacja cała wyglądała tak ze przykręciłem śrubę na odmie (po instalacji gazowej).
Samochód normalnie pracował przez 1,5 dnia i nagle echo..
Załapie na 1-2 sekundy i koniec, dopiero po około 5 próbie powtórzy chęć pracy.

#166 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 lutego 2014 - 11:07

Jak to przykręciłeś śrubę na odmie a gdzie się podział ZPD?

#167 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 05 lutego 2014 - 19:25

Zawór powietrza dodatkowego musi być. Tą śrubę wypie*dol i doprowadź wszystko do oryginalnego stanu , teraz wcale się nie dziwię że auto odmawia współpracy :E

#168 Offline   Tabaluga


  • Postów: 36
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Urzedow
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes W210 320CDI Avantgarde

Napisano 07 lutego 2014 - 15:30

Witam, chcialem tylko zapytac o jedna kwestie skoro mowa o regulacji ke-jeta bo nie moge nigdzie znajsc odpowiedzi w FAQ, mianowicie jesli reguluje sklad mieszanki w kominie, to czy po wcisnieci tej sruby celem regulacji auto powinno przygasac?bo u mnie sie tak wlasnie dzieje

#169 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 07 lutego 2014 - 19:09

Kolego jak wciśniesz tą śrubę to auto musi przygasać przylewa go bo wzbogacasz mieszankę. Ten mechanizm regulacji składa się tak jakby z dwóch śrub i sprężynki jak wciśniesz ampolem śrubę ( pokonasz opór sprężynki ) to ta 1 śruba zazębia się z tą drugą i dopiero wtedy się reguluje.
prościej wytłumaczyć nie umiem .

#170 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 lutego 2014 - 22:37

Wyświetl postUżytkownik Tabaluga dnia 07 lutego 2014 - 15:30 napisał

jesli reguluje sklad mieszanki w kominie, to czy po wcisnieci tej sruby celem regulacji auto powinno przygasac?bo u mnie sie tak wlasnie dzieje
Za mocno wciskasz. Da się to robić tak by nie dociskać za mocno śruby.








Podobne tematy Zwiń